pondělí 27. dubna 2015

Ikea hack - po rokoch dokončený projekt

Mám dnes veľkú radosť! Za výdatnej pomoci mojho milého a šikovného svokríka sa podarilo konečne po rokoch dokončiť a vytvoriť zastaralý vzhľad dávno zakúpenej skrinky v Ikea.

Inšpirovala som sa tu. Bude slúžiť mojim chlapcom, zatiaľ teda hlavne tomu staršiemu, na prehľadné usporiadanie vecí na pracovnom (do budúcna študentskom) stole.

Konečne sa začínam kopať trochu do zadočku a niečo tvoriť. Vytvorila som už toho viac, zatiaľ teda ale nešitého, mám i nafotené, ale nestíham písať príspevky. Snáď nabudúce!

A teraz už fotky...








8 komentářů:

  1. Moc se povedla. Ten zastaralý vzhled je udělaný naolejováním, anebo je v tom nějaká finta? Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem. Je to namorené a následne nalakované ;)

    OdpovědětVymazat
  3. KOnečne som sa z instagramu dostala aj na tvoj blog:) je skvelýý ! a tá skrinka, wau, vyzerá perfektne, aj mne by sa hodila hmmm :)))

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juj, chvíľku som tu nebola a takýto milý komentár som prepásla. Dodatočne ďakujem :)

      Vymazat


  4. شركة المثالية للتنظيف - المثالية للتنظيف بالمنطقة الشرقية تسعد بتقديم خدماتها المتميزة للتنظيف ومكافحة الحشرات بالمنطقة الشرقية فتعد الشركة المثالية للتنظيف بالدمام والخبر والقطيف والجبيل والاحساء وسيهات وجدة
    اتصل الان واحصل علي خدمات شركة المثالية بخصم 50% لجميع خدماتها الاتية

    المثالية للتنظيف
    شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر
    شركة المثالية للتنظيف بالجبيل

    المثالية
    شركة المثالية للتنظيف بالاحساء
    شركة المثالية للتنظيف بالقطيف

    اذا اردتم التعامل مع شركة المثالية للنظافة الشاملة بالمنطقة الشرقية تواصلوا معنا علي وسوف تحصلون علي خدمة لائقة باسعار مناسبة فتعد اسعار المثالية للتنظيف رخيصة ومناسبة لجميع عملائه

    OdpovědětVymazat
  5. شركة المثالية للتنظيف بالاحساء

    تقدم لكم افضل خدمات التنظيف ومكافحة الحشرات ورش افضل انواع المبيدات الامنة والفعالة بالمنطقة الشرقية وتضمن لكم العيض في منزل امن نظيف خالي من الحشرات باسعار مناسبة فتعد شركة المثالية للتنظيف بالاحساء افضل شركة تنظيف بالاحساء تواصلوا معنا من اجل الحصول علي خدمات الشركة بجودة واسعار رخيصة

    شركة المثالية للتنظيف بالاحساء
    شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالاحساء

    ttp://elmthaly-group.com/

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...