pátek 23. ledna 2015

Naše novinky

Tak už som zase doma a to je asi najväčšia novinka... vo februári čakáme nový prírastok do rodiny. Teším sa a už i trochu bojím, ale teším určite viac.

Len pár týždňov pred termínom sme sa rozhodli pre malú rekonštrukciu Vaškovej izbičky a konečne máme hotovo, tak sa idem pochváliť s výsledkom.

Moc zdravím všetky známe aj neznáme tváre, ktoré sem po tak dlhej dobe prípadne zavítajú.





Toto je dokončený rest spred pár rokov... zrenovovaná polička z bazaru, hurá!

30 komentářů:

  1. Vííííííííííííííítej zpátky, mami!

    OdpovědětVymazat
  2. Barborko, moc zdravím a mám z vás radost!

    OdpovědětVymazat
  3. Ďakujeeeem, teším sa, že vás "vidím", dievčatá!

    OdpovědětVymazat
  4. Barunko, vítej zpátky ..... moc, moc gratuluju !!!!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Jéjda....Barborko,tak to je radostná zpráva:-)
    Hezký víkend,Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Moc gratuluji a těším se s tebou!!!! Vašík má pokojíček nádherně vymazlený :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Je, to je nejkrasnejsi zprava dnesniho dne! Moc gratuluju a tesim se na Tve nove prispevky. Pokojicek je paradni!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Barborka :) páči sa mi tu.Krajina výroby-rovnaká. Rok výroby dieťaťa-rovnaký. Autosedačka-rovnaká. Účes-rovnaký. Svetielka-máme. Tatry-milujem.
    a mejkap pre nevestu? Zajtra na ples ideálny. Výrazná farebná linka.
    Blahoželám k bábätku a veľa zdravia prajem.;)

    OdpovědětVymazat
  9. Barborko, veliká gratulace! L.

    OdpovědětVymazat
  10. Barborko, moc gratuluji - je to báječná zpráva.

    OdpovědětVymazat
  11. Baru, jéé to je úžasná zpráva. Gratuluji a přeji pohodové "vylodění". Budu se těšit na další příspěvky.

    OdpovědětVymazat
  12. Fuuuha, tak toto som nečakala :) Milé moje, ĎAKUJEM a teším sa, že ste tu a že sa snáď budeme opäť "vídať". Krásny víkend vám!

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Barunko dnes mě to nějak povědomě táhlo ke mně blog i když sem chodím sporadicky .....áaaaaa koukám ,že je u Tebe nějaká nová upoutávka:-)))tak honem co Tvoříš????a ona taková novina !!!!!!!!!!!!!...nikdy nezapomenu na první den kdy jsme se virtuálně setkaly, ..Vašík byl ještě malé kouzelné miminko ...a teď taková velká postel..wau!!! ..no jo Vašíček roste .-)) utíká ten čas neúprosně (teda mě )..gratuluji k druhému těhotenství ,držím palce a těším se ,že se snad ?? zase potkáme u šití?? co ty na to ♥♥♥Baru měj se překrásně ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni zlatá, veru pravda, na detičkách človek najviac vidí, ako ten čas letí a mne tie roky, čo je Vašík na svete, utiekli ako voda. Ale o to príjemnejšie je zistenie, že i po rokoch mnoho vecí ostalo rovnakých a tá skvelá skupinka ľudí, ktorá ma motivovala k tvoreniu, lebo sama bola a je úžasne inšpiratívna, tu stále je :)
      Ďakujem Ti a čo sa šitia týka, neviem, či ma to ešte chytí s rovnakým nasadením ako kedysi, ale aspoň z času na čas snáď niečo vytvorím. Všetko dobré i Tebe prajem a ďakujem, Támi ;)

      Vymazat
  14. Barborko, moc gratuluju! Pokojíček vypadá báječně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Majdi, mám radosť, že sa pokojík páči, ja tam chodím každú chvíľu a premýšľam, čo ešte by som vylepšila a tak... :)

      Vymazat
  15. Barborko, to je krásná novinka, gratuluji Chodím nakukovat občas a vždy jsem si říkala, jak se asi máš. Pokojíček je krásný. ivikv z bellet na blogu jako Olive :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Baruško ,zdravím tě ,občas tady k tobě nakouknu ,co u vás nového a tady taková kráásná novina:o)))Gratuluju k očekávánému miminku :)))...Vašík už je velký kluk a pokojík má náádherný :))) Marcela (Ruzamarcela) z Mariny :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem, srdečná vďaka! Musím povedať, že mi nesmierne lichotí, že sa na mňa ani po tak dlhej dobe ešte úplne nezabudlo :)

      Vymazat
  17. Ahoj Baru, koukám, že zase takovej lajdák jako ty, co se blogu týká, nejsem ;o) Jsem ráda, že jsi snad zpět a že se zase budeme více setkávat minimálně touto cestou a těšit se z tvých krásných nápadů a tvoření. Často si na tě, holka, vzpomenu. A jinak moooc gratuluju, já pořád říkám, že rok 2015 bude fakt silnej ročník, co se nových švadlenek týká ;o) Painka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pai, zlatá moja, ja som tuho uvažovala, či vobec má význam ešte na tomto blogu niečo písať, keďže to tu úplne zapadlo prachom, rovnako ako stroj a vobec neviem, či ma zase postihne nejaké to šicie šialenstvo, alebo to bude taká všehochuť a vobec... koľko času mi ten náš druhý drobec na nejaké tvorenie "uvoľní" :) Pár látok mi ale v zásobe ešte ostalo a aj pár plánov a rozšitých vecí, tak minimálne na pár príspevkov to ešte vystačí. Zdravím Ťa a objímam...

      Vymazat
  18. Barborka, vitaj opäť medzi nami! Jeej, tak tie mesiace bežia ako rýchlik, keď už budúci mesiac máš termín. Srdečne pozdravujem celú rodinku, všetko dobré v tomto novom roku 2015, určite vám prinesie s bábätkom krásne zmeny. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzka, mám radosť, že si sa tiež objavila a tiež výčitky, lebo mi to pripomenulo, že som Ti v pracovnom zápale neodpísala na e-mail. Stále mám toho času akosi málo, ale keď si to všetko sadne, tak sa ozvem ;) Všetko dobré i Tebe a Tvojej rodine!

      Vymazat
  19. Barborko :)
    Krásná zpráva, moc gratuluju! Už je to sice víc jak rok, co jsem měla stejně smíšené pocity strachu a těšení,
    i záchvaty hnízdění, přestavby domácnosti.... týýýý jo, ale stejně jako by to bylo včera! ;)
    Krásná zpráva, těším se na další... Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katka, ani nevieš, ako často na Teba spomínam. Škoda, že ste tak ďaleko, to by bola "jízda" na tejto materskej, keby si bola bližšie :))) Sledujem čas od času blogy i Tvoje príspevky, tak aspoň viem, ako Ti dievčatá rastú a teším sa z vás i z Tvojich vždy skvelých a originálnych nápadov a návodov. Držte sa, rodinka! :-x

      Vymazat
  20. Barborko, posílám velkou gratulaci a těším se na další zprávičky a fotečky. Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  21. Baru, moc moc gratuluju!!!!! A Vašík má moc pěkný pokojíček. Tak se brzy zase ukaž, i když nebudeš šít. Krásné dny přeji. Katka

    OdpovědětVymazat
  22. Ráda jsem sem pravidelně chodila, mám radost, že bude třeba i pokračování. Gratuluji k novinkám, u nás novinky podobné :-). Pokojík se mi líbí moc.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...