pátek 4. dubna 2014

Svetielka šťastia

Plánujem, že raz, keď budem mať zase čas (naozaj si neviem momentálne predstaviť, či taký čas ešte niekedy nastane) urobím kopu vecí, ktoré sú zatiaľ len hlave. Jedným z nich je premena Vašíkovej izbičky. Už je to predsa len riadny chlap :)  Látku na novú deku mám v skrini už strašne dlho a dúfam, že skor, než deka uzrie svetlo sveta, nezožerú ju mole.
Prvým krokom k zmene sú tieto svetielka, ktoré mi kedysi dávno doporučila Laraffa kúpiť tu. Skvelý tip, ďakujem a zdravím ;)


Plánujem dokúpiť pár guliečiek do zásoby a možeme ich aj meniť podľa nálady.
Krásne jarné dni prajem...

9 komentářů:

  1. Milá Barborka, som veľmi rada, že je tu konečne nový príspevok :o) Svetielka sú nádherné, Vašík sa určite neskutočne tešil. Držím palce, aby si si našla čas na deku, určite bude nádherná. Krásne jarné dni.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Uz jsem si rikala, ze jste dlouho nic nenapsala, svetylka jsou moc krasne, krasny vikend :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ďakujem, milo ma prekvapilo, že sem ešte niekto zavíta. Premýšľala som, či má význam ešte tento blog udržovať "pri živote", keďže na príspevky mi skutočne neostáva čas. Ale je to pre mňa pripomienka krásneho životného obdobia a budem sa snažiť aspoň sporadicky sem niečím prispieť.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásná začátek Barborko! tyhle kouličky dělají krásnou atmosféru...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Beruško, světýlka jsou úžasné, taky je mám v oblíbených, nyní po výmalbě hlavně v šedé do obýváku a pak Elence do pokojíčku. Moc Vás do Phy zdravím a ani nevíš, jak mi to naše šítí a rozpravy o šití a životě hrozně moc chybí. Myslím, že s tím časem válčím podobně jako ty...a to od září budu mít doma navíc ještě prvňáčka :-). Snad si zase najdeme trochu času. Papapapapapap, s láskou Pavla.

    OdpovědětVymazat
  6. Barunko výběr barev nádherný, také zdravím a určitě sem ráda chodím nakukovat - kvalita je důležitější, než kvantita ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky..jůůů..úžasná světýlka :) paráda. Hezký má. Katka

    OdpovědětVymazat
  8. milá moja, práve som si zrušila celý koment :-((, tak len v skratke- posielam veľa pozdravov a teším sa, že si žiješ všedné i nevšedné dni tak ako sa má :-)
    pa a ešte ďakuejem za návod na tablet obal, čo si kedysi stvorila- ušetrila si mi kopec času pri rozmýšľaní nad obalom na čítačku :-)

    Krásnu jar Ti prajem !!!

    Marianna-rianna

    OdpovědětVymazat
  9. Mariannka, ďakujem za milú návštevu a tiež Ťa srdečne zdravím! Mám na moju "šiciu éru" krásne spomienky a Ty do nich tiež jednoznačne patríš. Žijem si stále krásne, len už nemám čas to dokumentovať, všetko sa tak nejak zrýchlilo :)
    Dúfam, že i u vás doma je všetko vporiadku a že sa už tešíte na leto ;) Papa! B.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...