středa 20. listopadu 2013

Svadba Ivo&Nikol - 19.10.2013







Konečne sú fotky zo skvelej svadby, ktorej príprava dala zabrať i mne. Ešteže ten svoj sľub som už dala pred rokmi a nemusela tak riešiť trému pred obradom. Trému som ale mala z toho, aké budú ohlasy na výzdobu, ktorú som mala na starosti a ruky sa mi trochu triasli, keď som maľovala nevestu. Nakoniec ale všetko dobre dopadlo!
Foto: Simona Smrčková
Kvetinová výzdoba: Talpaflowers
Sladkosti a torta: Sweet Dots

8 komentářů:

  1. Vypadá to na nádhernou svatbu, Baru! Výzdoba se Ti moc povedla, no a novomanželé ať jsou spolu jen šťastní!!!!! L.

    OdpovědětVymazat
  2. Barborko, ty máš opravdu cit pro krásu. Šikovná jsi.

    OdpovědětVymazat
  3. Vau, tedy Barborko, to je nááádhera. Máš opravdu dar a cit...krása!

    OdpovědětVymazat
  4. nádherné svatební dotky...ty boty se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. To je krása! Moc se povedlo, tak teď už to bude na nich.

    OdpovědětVymazat
  6. Barborka, všetko naaaj k dnešným meninkám ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Katuška, ďakujem, že si spomenula :-x

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...