neděle 3. listopadu 2013

Nové veci v obývačke

Dnes je, čo sa týka počasia, veľmi neutešený deň a podobne sme na tom stále aj zdravotne, bohužiaľ. A tak hľadám potešenie v maličkostiach. Konečne to u nás v obývačke začína vyzerať útulnejšie a je to čoraz bližšie "konceptu", ktorý som si v hlave vytvorila. Mám rada kombináciu retro a tak trochu etno prvkov s jednoduchými tvarmi a farebnou striedmosťou moderného štýlu. Riadím sa predovšetkým vlastným inštinktom a zatiaľ to vychádza. Cítim sa v "novej" obývačke konečne ako DOMA, zbožňujem to tu a nesmierne rada sa vraciam domov... odkiaľkoľvek.


4 komentáře:

  1. Ó ano... Líbí se mi u vás moc. Já jsem sice stará škola, a i z finančních důvodů toho už asi do konce života moc měnit nebudu :)), ale moc ráda koukám na krásná bydlení... A úplně nejvíc se mi líbí "eklektický" styl. Ten miš maš tvarů a starého a nového a barev... Tak trochu divočina, ale jak stárnu, víc a víc se mi líbí barvy :) Máš dobrou ruku, Barunko!

    OdpovědětVymazat
  2. Barborka, nemám slov - nádherné!

    OdpovědětVymazat
  3. Dievčatá, ďakujem za pochvaly. Keby som na to mala financie, tak mením zariadenie i čo pol roka. Stále som v nejako procese dozrievania a čo sa mi páčilo pred rokom, sa mi nie vždy páči aj dnes. Tak je to napr. s Vašíkovou izbičkou. Presne viem, ako by som chcela, aby vyzerala, ale keby som to pred mužom spomenula, tak už vidím tú reakciu... tak ešte počkám pol roka :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Barunko, nádherný obýváček ....příjemné barvičky .... Marki

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...