sobota 21. září 2013

Od začitaku septembra fungujeme v novom režime. Ja chodím do práce a Vašík do školky. Po prvotnom šoku zo zmeny... Vašík z nového prostredia, ja z ranného vstávania o šiestej... sme si obaja zvykli. Mňa neopúšťa nadšenie z novej práce a Vašíka z bohatého školkového programu a z nových kamarátov. Robí viditeľné pokroky každý deň, čo ma nesmierne teší.
Popri tom všetkom ale nestíham šitie, sledovanie obľúbených blogov a iné milé činnosti. Verím, že i k tomu sa časom dostanem. Teší ma, že som stihla pred nástupom do práce došiť resty, napr. dlho sľubované peňaženky. Rada by som k nim pripravila i návod, tak snáď sa k tomu v nie príliš ďalekej budúcnosti dopracujem!
Okrem toho sme tento týždeň oslávili štvrté výročie svadby... a stále sa mi nechce veriť, že tá naša svadba bola už tak dávno. Dostala som od muža krásnu kyticu a minulý víkend sme si s využitím 25% zľavy konečne kúpili vytúženého kuchynského robota. Dlho som zvažovala farbu, lebo výber je skoro nekonečný, ale nakoniec vyhrala moja "retro duša" a teda pistáciová farba. Ani na chvíľu som to ešte neoľutovala, je totiž nádherný, najkrajší :)
Už pár mesiacov pomáham mojím dvom milým kamarátom, susedom s prípravou ich svadby. Dostala som za úlohu všetko po stránke dekoratívnej, čo zo začiatku znelo ako super projekt a vlastne stále je, ale začínam si uvedomovať tú zodpovednosť.  Svadba bude vo farbe "emerald green". Ešte máme skoro mesiac, tak doťahujem detaily. Budúci víkend nás čaká iná svadba, kde sa, našťastie, nemusíme zaoberať organizáciou, tak si to poriadne užijeme a ja ešte odkukám, čo bude potreba doladiť. Verím, že to nakoniec bude krásne a budem sa mocť pochváliť fotkami.
Prajem krásne jesenné dni!





13 komentářů:

  1. Nádherné fotografie, aranže a příběh, který tak trochu znám, přesto se pořád těším, co bude dál.
    Krásná kytka ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Barborko, zdravím a moc gratuluju k úspěchům!

    OdpovědětVymazat
  3. Baru, to je super, že se ti v práci daří a že je Vašík ve školce spokojený!
    A KitchenAid je opravdu dokonalý. Také si ho několik let chválím a jsem ráda, že takového pomocníka mám :o)
    Peněženky a vůbec, tvé veškeré šití je nádherné!
    Držím palce s organizací svatby.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky a samé pozitivní zprávy:) Tak ať je to takto dál, Barunko!♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ach, ten robot je nadherny...
    My jsme ctvrte vyroci svatby oslavili na zacatku zari:-) a prave dodelavam svou prvni penezenku/organizer podle Bellet.. ale uprimne - uplne u toho rostu a sedivim a vysledek neni takovy, jak jsem si predstavovala.. takze tady nad temi fotkami snim a s uzasem na ne ziram zaroven:-) uspesny podzim preji:-) Magda

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná barva, ta se hodí do každého interiéru. Peněženka jako vždy krásná. Super, že to dobře klape Vašíkovi i tobě. Krásný podzim.

    OdpovědětVymazat
  7. Barunko, přeju vám oběma krásné výročí !!!!! Ten robot je nádherný .... Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Barborko, je fajn, že už máte režim zaběhnutý :) A držím palce k přípravám na svatbu, určitě to připravíš krásně! :) Robot je parádní! :) Krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Barborka, už dlhšie som čakala na tvoj ďalší príspevok a som rada, že sa tebe aj Vašíkovi tak skvele darí. Fotky sú nádherné, ako vždy :o)
    Ten kuchynský robot je úúúúúúúúúúžasný, ja som mala takú dilemu s výberom farby pri kúpe nášho retro kávovaru a nakoniec to vyhrala krémová a som tiež nadmieru spokojná. Ten robot musí byť iste ozdobou celej kuchyne, snáď ma raz potešíš fotkami kuchyne, čo ty na to?!
    A peňaženky sú úplne fantastické, juuuj, dúfam, že sa ti nájde čas na fotopostup.
    Krásny deň
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  10. Barborka skvelý výber, ... určite neoľutuješ a som rada, že ste si zvakli na "nové" pomery ... držkajte sa a nech vás chorôbky obchádzajú. Papa, posielame vrúcne objatia.

    OdpovědětVymazat
  11. Barborko, přeju hodně spokojenosti v práci a ve školce. robot je krásný. KITSchen Aidy mám ráda, hlavně je to opravdu dobrá investice do kvality, navíc tak báječně vypadá. já jsem si taky splnila sen a pořídila ho, aby mi domů ladil, mám bílý. raduju se z něho stále, maká skoro denně.
    ať máš hodně radostí i při novém režimu, jsi moc šikovná, jak to zvládáš. a hodně lásky do dalších společných let!

    OdpovědětVymazat
  12. ten robot je super, takového si taky přeju. je fajn, že jste se tak hezky zajeli a zvykli si.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...