čtvrtek 15. srpna 2013

U Vašíka

Sľúbila som, že postupne ukážem aj iné miesta nášho bytu, než len novú sedačku v obývačke a tak tu je na začiatok Vašíkova izba, kde manžel konečne navŕtal tyč na kapsár a vypratali sme za dverami "odkládací kút". Nočný stolík z bazaru stále čaká na renováciu a snáď sa čoskoro dočká.
Izba je teraz na moj vkus až príliš farebná, ale pre deti je to asi fajn. Keď pominie toto krásne obdobie a vystrieda ho iné, iste nemenej krásne, no možno o čosi náročnejšie... myslím min. pre Vašíka, pretože mám na mysli čas tak o tri roky, keď sa z neho stane školoupovinné dieťa, tak plánujem zmenu od základu. Keby to nebolo tak finančne a časovo náročné, tak to všetko mením čo pol roka :D


8 komentářů:

  1. Barborka, prosím Ťa ... to tam je raketa? ... Z akeho to je materiálu, vyzerá úžasne. A čo sa týka zmien, ach, jediné čo moj muž komentuje, ... bože a kde to zasa máme, veď to bolo tam ... zasa si si robila reorganizáciu ... my sme dnes po x ... rokoch spali konecne na posteli a este stolicka do pracovneho kutku a mame spalnu konečne zariadenú...hadam po troch rokoch po nasťahovaní celkom stíhame, hi.

    OdpovědětVymazat
  2. Gabika, áno, je to raketa, ktorú dostal Vašík pod stromček a je z kartónu. Trochu ju už stihol vymaľovať, inak bola čisto biela a tiež jej už odtrhol dvoje okien :) Moj muž mi tiež niekedy pripadá, ako keby u nás ani nebýval, že veci, ktoré mne sa zdá, že sú tam odjakživa, tak sa pýta, kde máme to či ono :))) A keď prídem s nejakým návrhom na zmenu, tak mu stoja vlasy dupkom. Keď sme cez víkend vŕtali ten držiak na kapsáre, tak sa ma pýta, kam presne to chcem. Ja vravím, že asi tam a že veď je to jedno, že aj tak za cca tri roky to budeme celé meniť. Skoro ho porazilo, že musí navŕtať niečo, čo tam nebude na večnosť a hlavne ten pohľad, čo mi venoval... asi si v tej chvíľke hovoril, že keby ma tak nemiloval, tak... :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, tak se mi chce smát, ale ono to bude asi všude stejné. Já se občas manžela ptám, jestli opravdu po mně chce, abych oštítkovala všechny skříně, co tam je. Taky mám pocit, že tady nežije. :-)
    Vašík má moc pěkný pokojíček.

    OdpovědětVymazat
  4. U Vašíka je krásně, já stále dolaďuju pokojíčky dětem, ale už se to pěkně rýsuje, pak třeba budu fotit jednou i já :-), teď jsem dorazila výmalbu pracovny a jak pojedu pro děti k babičce, tak Tonda bude pěkně vrtat polici, co jsme včera koupili a mezitím už si mažu svaly na kuchyň a obyvák a v hlavě vymýšlím ložnici :-)))))))))))))))) .... stále je co měnit :-)...a chlap jen tiše trpííííí

    OdpovědětVymazat
  5. Barborko, také se tady usmívám. My jsme před dvěma týdny jen přesouvali dvě skříně-knihovny. A to jsem vše sama povyndávala, jen je bylo potřeba přemístit o dva tři metry. A ta "chuť" do práce... ale teď si výsledek pochvaluje. No, ještě chudák neví, že také bude vrtat :)

    Vašíkův pokojík je krásný. Ano, hodně barevný, ale to je přesně to, co milují děti. Já už dávno vzdala ladit něco do určitého tónu u Rozárky v pokojíku. Má nábytek hnědý, ten má od malička, a před dvěma lety dostala ještě oranžový - školní, takže barevně to pěkně ladí... ale ten její výběr doplňků a barev... občas jdu do kolen :) Nevadí, je to její pokojík a ona v něm tráví svůj čas, tak by to mělo být podle ní. A také souhlasím: kdyby to vše nestálo tolik peněz, tak bych ten oranžový nábytek hned vyměnila. Ale s takovým návrhem přijít nemohu. To mi možná projde tak za deset let :)

    Barborko, měj krásné letní dny! Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
  6. Tak teda Vašík má nádhernú izbičku, a je krásne farebná, v nej by som sa cítila aj ja ako ryba vo vode. Pousmiala som sa pri tvojich slovách o manželovej chuti k domácemu "kutilstvu", u nás je to rovnaké a ako tak čítam ostatné príspevky, je to asi u mužov normálne. My bývame v dome štyri roky, moji malí maliari mi napodobňujúc Pata a Mata narobili čmáranice v detskej izbe aj v obývačke a tiež som túžila po farebnej zmene. Tak môj milý otec s mamkou mi prišli pomôcť, všetko sme spravili sami a ešte a manžel po príchode z práce utrúsil poznámku, že on chce mať po práci doma kľud a nie prekračovať fólie, pričom nepohol ani prstom.No proste chlapi sú niekedy faaaakt divní.
    Teším sa na ďalšie fotky vášho krásneho, iste veľmi inšpiratívneho bývania.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. nadherna izbicka, stale sa chodim inspirovat a som rada, ze konecne vidim tu tyc s kapsarmi, sa mi velmi paci, a aj ja by som chcela nieco podobne spichnut mojim slecnam, tiez sa chystam na mensiu upravu izbicky, akonahle nam pridu nove postele :D krasne krasne...

    OdpovědětVymazat
  8. Barunko, nádherný pokojíček ..... Marki

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...