úterý 13. srpna 2013

Organizér podľa Bellet

Musela som ho skúsiť a zo začiatku som mala zo šitia veľkú radosť. Siahla som na svoju krásnu kolekciu látok, z ktorých som plánovala deku. Ale dek sa u nás nazbieralo toľko, že ich možeme aj prenajímať, tak som sa odvážila a strihla. Zádrheľ sa dostavil až vo finále, keď som všetky tie hrubé výztuhy a niekoľko vrstiev kapies musela zošiť dohromady a nakoniec ešte obšiť lemom. Raz som celý vypárala a šla spať a dala znova šancu až na druhý deň. Keby to nevyšlo, tak by asi milý organizér skončil v koši. Nakoniec sa teda zadarilo, ale moje prsty utrpeli mnohonásobnú perforáciu a ešte dnes sa z toho šoku spamätávajú.
Pohľad na pekný organizér je mi aspoň trochu útechou...




10 komentářů:

  1. krásný kousek... taky jsem ho šila a nakonec mi ho zabavila dcera, která si k němu poručila ještě uzký popruh a z organizéru je rázem malá kabelka..

    OdpovědětVymazat
  2. Ale se Ti, Barunko, povedl! Je nádherný.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Baru, máš ho nádherný a jinak vím, o čem mluvíš. Taky jsem se s ním natrápila a výsledek teda není ani zdaleka tak krásný jako ten tvůj. Už ho NIKDY šít nebudu. Ale ty určitě pokračuj. Byla by to škoda. Ty máš snad zalté ručičky. Na co šáhneš, to ti jde. Organizér je LUXUSNÍ :-D

    OdpovědětVymazat
  4. je opravdu nááádherný ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Barborka, látky nie sú môj štýl, ale to je vec vkusu, no ušila si ho fakt perfektne a musím uznať, že ho máš úplne dokonale ušitý, v podstate ako všetko ostatné čo prešlo tvojimi rukami. Ja sa tiež chystám na tento organizér, no čítala som už na viacerých blogoch, že je to fuška prešiť tie hrubé vrstvy. Máš nejaký dobrý tip ako zošiť tie vrstvy a utrpieť čo najmenej ? :o)
    Ešte ma zaujíma, použila si ten typ decovilu ako píše Bellet, ale jemnejší?
    Ďakujem za odpoveď
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi ahoj, ďakujem za pochvalu i za úprimnosť. Nemám žiaden trik, ako hrubé vrstvy prešiť, obzvlášť keď som použila klasický decovil, nie ten tenký, tak sa o trikoch nedá ani hovoriť. Pomohla len hrubšia ihla a ťažká noha na pedál :D Ale doporučujem strihať hrubší lem než uvedených 5 cm šírky, 5,5 min.! Inak, zátačky v spodnej časti som musela prešiť ručne, strojom som sa tam nedostala ani so zipsovou patkou :( Držím prsty, nech tie Tvoja toľko neutrpia! Pa, B.

      Vymazat
  6. Ale podaril sa parádne, obdivujem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ďakujem za všetký milé povzbudivé komenty!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...