středa 21. srpna 2013

Dodatočná oslava

Celé prázdniny sme si akosi nemohli zosúladiť program, aby sme sa zišli a konečne oslávili Vašíkove tretie narodeniny a tak bratranec s manželkou Olinkou (ktorej ďakujem za fotky nižšie, ja som totiž popri príprave jedla nestíhala) a dcérkami Andrejkou a Julinkou v sobotu konečne dorazili. Vašík mal samozrejme radosť, veď dostal krásne darčeky.
Ja som, okrem iného, chystala muffiny dozdobené krémom z mascarpone a šľahačky a zápichmi, ktoré som kúpila tu. Zároveň som objednala i krásne retro papiere na dotvorenie poličky na pidivecičky, ktorá snáď do Vianoc bude funkčná :D Všetko vrelo doporučujem, je to nádherné a kvalitné!


3 komentáře:

  1. To je sen, úplně úplně krásné - všechno!

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam ....tu umírám, pokušitelko!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Strašně se mi líbí ta barevnost. Je to krásné. S krémem z mascarpone, to musí být nádhera...

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...