středa 14. srpna 2013

Bellet... ani neviem ktorá už!

Už som si priala nikdy ďalšiu tašku tohoto strihu nešiť a ako sa vraví "odriekaného najväčšie sústo", tak pre mňa to u tejto kabelky platí do bodky. Je asi hádam 10. v poradí a ja dúfam, že už skutočne posledná, nerada by som totiž nudila!
Asi aj preto mi jej ušitie trvalo viac ako pol roka. Vonkajšia časť vznikla dávno ešte v záchvate nadšenia z látky, zvyšok si počkal do včera. A tu je výsledok! Snáď o ňu ešte bude dotyčná, ktorá si tašku želala, aj po tej dobe stáť!
Ušitá je z echina od Veselej Jehličky, vzor je tlačený na nie úplne tradičný materiál, nylon...


6 komentářů:

  1. je překrásná a ty látky jsou skvostné ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Barborko - je suprová!!! Myslím, že dotyčná po ní sáhne bez váhání!

    OdpovědětVymazat
  3. Je úúúúúúúúúúúúplne dokonalá, prekrásne látky, tie farby snáď ani nemôžu byť perfektnejšie a krásne si ju oživila tým zeleným prámikom (aspoň myslím,že sa to tak volá)
    Inak poznám to, keď niekto chce len to, čo som už šila veľa krát a ja mám takú chuť sa pustiť do niečoho nového. Verím, že táto Bellet nebude posledná, lebo je fakt perfektnáááá!!!
    Zuzana

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...