čtvrtek 25. července 2013

Novinky

Mám týždeň zmien, našťastie veľmi pozitívnych. Predovšetkým ďakujem všetkým, čo mi držali prsty pri hľadaní práce, lebo ju už mám a to takú, o akej sa mi ani nesnívalo. Som šťastná a teším sa, čo nového to do mojho života prinesie.
Ďalšia zmena prišla po piatich rokoch bývania v podobe novej sedačky a je tiež ešte krajšia než v mojich predstavách. Teraz si ju hýčkam a desím sa každého možného fľaku, čo s Vašíkom a jeho laxným prístupom k materiálnym veciam asi nebude dlho trvať. Našťastie má sedačka nejakú teflonovú úpravu a predĺženú 5-ročnú záruku!

12 komentářů:

  1. Barborko, jojo, to je super, že jsi sehnala práci, která tě bude těšit.
    Držím všechny palce, aby si byla moc spokojená. A sedačka, tak to je bomba. U nás bych neměla ani strach o případné fleky od dětí Elistr, ale naše zvířecí smečka, tak ta by sedačce ukázala, kdo je v domě pánem....

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju k nové práci i sedačce.) Taky máme novou, dokonce bílou.) a děsím se úplně stejně:)

    OdpovědětVymazat
  3. Baru přeji hodně štěstí v nové práci :-D

    OdpovědětVymazat
  4. v dnešní době najít práci a ještě takovou, která baví, to je výhra. přidávám se ke gratulacím

    OdpovědětVymazat
  5. Barborko, včera se mi nějak neuložil komentář, tak ještě jednou gratuluji k nové práci. Jak jsem četla u Ivanky, tak to zní velmi zajímavě a věřím, jak tě znám přes tvou tvorbu, že v ní uspěješ. Hodně štěstí a užívej si nové výzvy. Sedačka se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. To je skevlé, obe správy aj práca aj sedačka, gratulujem

    OdpovědětVymazat
  7. Barborka, želám veľa úspechov a radosti v novej práci a pokojný oddych po práci na nádhernej sedačke. Máte to doma krásne, mohla by si pridať viac fotiek z interieru, urcite by sa tu na blogu potesili viacere ocka :o)
    Krásny vikend
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, rada sa podelím o viac záberov, ale ešte tu veľa vecí potrebuje "dotiahnuť", tak to možno budem pridávať postupne. Momentálne som doma týždeň bez Vašíka (prvýkrát v živote), tak by som rada urobila konečne niečo s jeho izbou. Keď bude hotovo podľa mojich predstáv, určite sa pochválim. A ďakujem za pochvalu ;)

      Vymazat
  8. Barunko, veliká gratulace k práci!!! Tak ať se Ti v ní dobře daří, máš prima spolupracovníky a ještě prímovější šéfy!
    A ta sedačka je super! Taky jsem přemýšlela o šedé, ale těch věcí k ní by bylo víc a chtělo by to z gruntu předělat... No, dle mého muže "hlavně, že nám neprší na hlavu"... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, presne tak, ja som na sedačku čakala dlho a na mnohé iné veci si ešte dlho počkám, ale vieš ako sa vraví "trpezlivosť, sedačky prináša" :D

      Vymazat
    2. :))) Tak nějak to bude:)) Já byla trpělivá cca 4 roky a pak, když se jednou vrátil z cesty po Nepálu, plný asi nějakého toho duchovna, si řekl, že své "staré" udělá radost a svolil!:))) No a když jsem ji vybrala v Ikea a ještě k tomu nám vyšla doprava do 50km zdarma - byla jsem nejlepší "stará" široko daleko:)))
      Tak ať se nám ta trpělivost vyplácí:) papa, L.

      Vymazat
  9. Ďakujem vám za podporu a radosť z mojej radosti :) Je to skutočne veľké šťastie, že mi to takto vyšlo a snáď mi to nadšenie ešte nejakú dobu vydrží.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...