pondělí 29. července 2013

Dozrel čas

Veru, dozrel čas na to, aby som dokončila niektoré dávno započaté projekty. Pri hľadaní novej práce nebol na šitie ani čas a ani myšlienky. Teraz je všetko inak a mne ostáva už len málo dní na došitie restov. Túto deku som začala šiť, resp. strihať látky, pred Vianocami. Ešte tu mám rovnako "starý" vonkajšok letnej kabelky Bellet v pogumovanej verzii, tak to bude hneď druhý pán na holenie. Potom ešte dve echino peňaženky pre Klárkine kámošky, vybrúsiť a natrieť nočný stolík, obrúsiť stoličky a nechať im urobiť nový výplet, šetriť na nový jedálenský stol, betónovú stenu v obývačke a k nej tieto lampy . Áno, plánov mám stále dosť, fantázia nemá prázdniny, muž má zo mňa radosť... čo vám budem rozprávať ;)



9 komentářů:

  1. wow - tak ja deky vzdy obdivujem... a mas toho este riadne vela na praci... tak nech sa dari :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je úúúžasná Baruško!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. teda ty trojůhelníčky jsou parádní, to muselo být práce... přeji krásný zbytek léta. moc hezké fotky z dovolené!

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež sa občas až po čase vraciam k starým projektom :) Tá deka je krásna a lampy budú v kuchyni určite super!

    OdpovědětVymazat
  5. Fantázia nemá prázdniny je krásny výraz. Ach tie resty, najprv ťažia ale keĎ sa ich jeden podvolí dokončiť zrazu kuká ako rýchlo to ide.
    Deka mi pripomína shabby chic, naozaj krásna.

    OdpovědětVymazat
  6. No jak jsem už psala...moje svatební...sladká jak cumel, krásná!!! Tvoje fantazie nebude mít prázdniny nikdy a to na tobě tak zbožňuju!! Jdu povkládat na blog svoje nevložené fotky, at tam mám nějaké novinky.

    OdpovědětVymazat
  7. Barborko, to jsou krásné zprávy!!! Tak ať vše vychází, jak si přeješ a ať se ti v nové práci hlavně líbí a jsi spokojená :)
    A deka je úžasná!!! Já se zatím zmohla jen na trojúhelníkový polštář, ale deku bych také moc ráda udělala. Tak snad se odvážím :)
    Měj se krásně!! Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
  8. vidim, ze planov mas dost :) tak vela energie, chuti a casu ich vsetky pekne krsne dokoncit :), krasny vikend..Zuzana

    OdpovědětVymazat
  9. Jůůů, to máš ale co dělat!:)) Já taky strašně ráda plánuju a strašně ráda věci začínám a pak je stohuju a strašně nerada je dodělávám:)))

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...