neděle 16. června 2013

Víkendový

Neostáva mi poslednou dobou veľa času na blog a na šitie už ani toľko nie, mám tu pár rozšitých projektov, ktoré akosi nie a nie dokončiť. O pár dní mi oficiálne končí rodičovská a ja hľadám novú prácu a nedokážem sa sústrediť na iné. Snáď čoskoro príde nejaká iná lepšia "vlna" a s ňou príval inšpirácie a radosti. Držte mi prsty, prosím!

A tu pár fotiek z dnešného skutočne krásneho dňa, kedy som naozaj nemusela myslieť na starosti. Boli sme na zámku Kačina neďaleko Kutnej Hory, kde bolo mnoho atrakcií pre deti a čo teší Vašíka, teší i nás. Vytiahli sme i babičku a bolo nám krásne...





5 komentářů:

  1. Pěkně prožitý víkend Baruško:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, musel to byť pekný deň :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem zo srdca! A deň to bol nádherný. Dúfam, že už bude v lete toho slniečka viac a podnikneme ešte kopu krásnych výletov, než ma práca "zavolá" ;)

      Vymazat
  3. Ty jsi ale krásná ..! Den s koňmi zní taky krásně a držím palce při hledání práce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, Ty si zlatá, hneď mám krajší deň... ďakujem za kompliment :)))

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...