úterý 18. června 2013

Psaníčko neónové, letom voniace...

Nápad vznikol preto, že som chcela nejaké "psaníčko". Farba je hitom tohto leta, tak to bola skoro jasná voľba. Ale keďže mi teraz došiť nejaký projekt trvá v priemere tri mesiace a viac (tento bol vlastne s jednomesačným skóre supertriskáč), stihla som si v medzičase kúpiť v úžasnej zľave psaníčko čierne. Nie že by som ich neužila aj viac, ale niekedy ma teší viac pustiť moje výtvory do sveta a sledovať, ako robia radosť iným. A tak som sa rozhodla, že keď to svoje šité dokončím, ponúknem ho na predaj. K tomu už ale akosi nedošlo. Vyhliadla si ho moja sesternica Andrejka, ktorá vlastne ešte žiadnu kabelku odo mňa nevlastní a tak je jej ďalší osud jasný :)



2 komentáře:

  1. Barborka - nááádhernééé. Krásne farby a vypracovanie!!!
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je tak krásná!!! S tím časem to mám stejně, a to ještě žádnou práci nehledám. Držím pěsti!!!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...