pátek 17. května 2013

Všetko najlepšie...

...mojmu drahému mužovi! Vždy, keď pečiem nejakú dobrotu, alebo píšem "narodeninové" príspevky na blog, dochádza mi, ako strašne rýchlo ten čas letí. Ešteže to na nás vobec nie je znať :)
Cez víkend sa chystám na malinový cheesecake podľa Vandy, tak snáď to dobre dopadne!
Užite si i vy krásny víkend!

Na fotke úžasná bonboniéra s pralinkami z belgickej čokolády, starostlivo mnou navyberaných tak, aby hrali všetkymi farbami a potom hummus... nie, nikto sa z nich nepozvracal, aj keď sme ich za večer zdolali skoro všetky... moj prvý pokus o tento ázijský pokrm a myslím, že sa zadarilo, aj keď nemám veľmi s čím zrovnávať :)

2 komentáře:

  1. tak to sa pripájam k blahoželaniam, lebo aj ten môj má dnes narodky :D

    OdpovědětVymazat
  2. Všetko naj, mňa to čaká o deväť dní, teda nie mňa ale tiež narodeniny môjho muža...

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...