čtvrtek 23. května 2013

V medzičase

Konečne prešívam deku, ktorej top som už dlhšie skladovala v skrini. Po ani neviem akej dlhej dobe som si uvarila "spomienky na Čínu" v podobe taštičiek plnených mletým mäsom a všeličím iným, tzv. "jiaozi". Recepty, v prípade, že na ne tiež dostanete chuť, nájdete napr. na youtube, ale i tento český je fajn.
No a konečne sa mi splnil malý sen v podobe boxov pre Vašíka. "Zamilovala" som sa do nich už pred pár rokmi, ale boli na moj vkus hriešne drahé. Zrazu sa posledný kus objavil na stránkach a zľava 500,- ma presvedčila, že je čas ich konečne kúpiť. Mám z nich veľkú radosť.

5 komentářů:

  1. Barborka, taštičky vyzerajú fajnovo, mám rada rôzne variácie s mletým mäsom, tie boxy sú krásne, každý chlapček z nich musí byť hotový, nielen maminy :o)
    No a veľmi sa teším na výslednú podobu deky.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Trojúhelníková!!! Ten vzor na deku mám moc ráda, ale zatím jsem jej použila na polštář a trochu jsem zápasila se švama. Máš nějaký tip nebo odkaz, jak by se měly správně sežehlovat, prosím? :) Boxy jsou parádní, prostě správně klučičí :) Pa a krásný víkend, J.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja by som to brala všetko, najprv by som sa poriadne "nadlábla", potom uložila šitíčko do takých krásnych boxíkov, a sadla k telke s takou krásnou dekou. Bude isto super, taká shabby. Je to čisto yz trojuholníkov alebo je na to trik? Tiež by som sa bála že mi to nesadne na zámky, tiež by som s tým asi zápasila.n.

    OdpovědětVymazat
  4. Dievčatá, predovšetým ďakujem a k tým trojuholníčkom... nemám žiadnu fintu, poukladám vzor, potom zošijem do rád a tie zažehlím jedny švom doprava a radu podtým presne naopak, čiže doľava. Zošpendlím a zošijem rady. Inak sú najkrajšie jednofarebné látky na tento vzor, príp. malé vzory, tie moje ružičky sa tam dosť strácajú :(

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...