pátek 3. května 2013




Takú som z nej mala radosť, aj vybrať rožky som na druhý pokus zvládla... no a vo finále som pri žehlení, blbec, rozpustila koženkovú podložku...




10 komentářů:

  1. Barborka, za tú tašku máš 1 s hviezdičkou, je dokonalá - látky, koženka, vypracovanie!
    O žehlení viem svoje, ja som minule prala svoju kabelku a pri žehlení som tiež rozpustila koženkové putko na ramenný pás. Skoro ma porazilo, no čo narobím?! Prosím ťa, prezraď kde si kupovala tú koženku, presne takú farbu zháňam na kabelku k mojim novým teniskám
    Krásny víkend
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzka, ďakujem za pochvalu a za útechu, že sa to stáva i iným ;)
      Kožené uchá a koženkové zapínania nakupujem tu: http://www.latkyprovas.cz/

      Vymazat
  2. Je opravdu krasna a oci mi utkvely na te latce, ponevac je hezky barevna a te rozpustene kozenky bych si ani nevsimla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééje, to je pech!
    Barborko, je nádherná, já mám to tvý tvoření tak ráda!!! - ještě, že se Ti to stalo na protikusu buldoga, ale i tak to hodně zamrzí....

    OdpovědětVymazat
  4. No zlaté ste, ďakujem za podporu a teším sa, že i tak sa páči. Pekný víkend všetkým!

    OdpovědětVymazat
  5. no jo.... stane se... ale je kráásná, moc krásná a když ji zapneš, není nic vidět :o)

    OdpovědětVymazat
  6. No Barborko, tak našiješ novou a z vnitřní strany steh přiznáš, nic se neděje, taška je úúúúžasná!!! J.

    OdpovědětVymazat
  7. Baru, ale i tak je ta taška opravdu krásná.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná taška, člověk kouká jen na ty vzory a barvy, a nějaká koženka je naprosto přehlédnuta.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...