pondělí 13. května 2013

Letnobalkónový

Na začiatku bol sen o bielom balkónovom nábytku, na ktorom by sa krásne vynímal nejaký letný obrus. Následovalo pol dňa vyberania látok a zistenie, že nič, čo by k ladilo, nemám v dostatočnej veľkosti a množstve (no áno, už je to s mojimi zásobami také zúfalé). Začala som zošívať tie zbytečky, čo dom dal a vidím, že Bellet v návode špendlí poctivo akýchsi ježkov... no bodaj Ťa..., na to ja fakt nemám čas, takže šup na to od oka, len pri zošívaní do rád som trochu špendlila a tiež penila :)). Potom prišla cesta do Ikea a rozčarovanie nad tým, že nábytok nie je skladom... dúfam, že aspoň do konca leta ešte naskladnia! Tak som sa vobec nemusela ponáhľať a podľa toho to i trvalo, ale dnes som ho konečne dorazila a ani v obývačke nevyzerá zle, hoci tu je vo veľkom nebezpečí, vystavený experimentom milého Vašíčka s jedlom, pitím a pod. Už sa neviem dočkať, ako sa na bielom nábytku na balkóne s bylinkami bude krásne vynímať. Kým doskladnia nábytok, ja asi ešte došijem nejaké podšálky a spol. ;)


A toto je ten momentálne vypredaný nábytok, čo nutne potrebujem k obrusu :)

12 komentářů:

  1. Krasny kousek. Je legracni nejdriv sit a pak kupovat nabytek, ale vyber super.
    Ja sice na zahradu sezeni mam ale usit podsedaky..... No nekomentuju se radsi. Tak snad je nekdy usiju pekny den Radana

    OdpovědětVymazat
  2. No ten sa Ti podaril, ... a ko čítam nie som sama, mne vždy z nejakého projektu trvá väčšinu času vyberanie látok... niekedy aj pár dní, hehe. Dúfam, že čoskoro naskladnia a budete mať krásne posedeníčko s novým obrusom.
    PS: Som rada, že mrkváčik koláčik chutí, u nás doma tiež podobne, radšej sa nepýtam aký by si dali koláč.
    papa, Gabriela, dúfam, že sa máš dobre Barborka....

    OdpovědětVymazat
  3. Hahaha, ladit nábytek k ubrusu, to se mi líbí :))) Tyhle židle volají po krásných podsedácích, jinak jsou dost nepohodlné, tak zkus třeba ty :)

    OdpovědětVymazat
  4. Barborka, obrus je prekrásny, mňa v Belletinom katalógu úplne očaril, ale postup sa mi zdá dosť náročný. Bolo to tak?
    Vybrala si krásne látky, bude to dokonalý kontrast s nábytkom.
    Nábytok si vybrala krásny, to budú romantické sedenia. Ja tiež čakám kedy naskladnia detský záhradný nábytok. Snáď to nebude v strede leta.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Barborko, máš to nádherné!!! To se stříhá dle nějaké šablonky? Vypadá to parádně i s tím ručním prošitím... moc krásné!! Držím palce, aby nábytek brzo naskladnili :) Jola

    OdpovědětVymazat
  6. :)))) dobrý postup :))))...no ale já ho taky úplně vážně chápu! :)
    Ještě že máš tolik malinkatých a krásných zbytečků - vypadá to úžasně, ale bolí mě z toho ruce, jak se na to dívám... :)))))

    OdpovědětVymazat
  7. Je nádhernýýýý!!!
    A to je teda pech s tím nábytkem - Ti povím!!!
    Nezbývá než vzít ubrus a ztropit v Ikee scénu:o)

    Barborko, určo ještě bude, neboj! I když v obýváku se taky úžasně vyjímá:)))

    OdpovědětVymazat
  8. Wunderschöne Arbeit.
    Liebe Grüße Grit

    OdpovědětVymazat
  9. Ďakujem vám, pobavili ste ma svojimi komentami a ja verím, že sa čoskoro budem mocť pochváliť krásnym zákutím na našom balkóne ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, ubrus je krásný. Taky se na něj chystám,ale budu muset zmenšit šablonku,neb mám moc malé zbytky. Jsem zvědavá, jak toto dopadne:) Martina

      Vymazat
  10. Bože,jsem to napsala do odpovědí,se omlouvám pa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...