pondělí 27. května 2013

Balkónový nábytok

...nakoniec Ikea sklamala a vraj už moj vytúžený asi ani nenaskladnia a ak, tak bez lavice a až koncom júla. Tak to už si potom možu nechať... my už totiž máme vybraný i objednaný a to tento:


Len mám teraz pocit, že sa mi ten ušitý "ohryzkový" obrus na neho nebude hodiť... asi musím ušiť ešte nejaký z falošných "katedrálových okien.

6 komentářů:

  1. Super, páčia sa mi najmä tie stoličky :) A ten "katedrálový" obrus bude určite krásny, vyzerá zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
  2. No, to je nádhera! Taky letos plánujeme obměnu, tak moc díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  3. No ja myslím, že tento nábytok v ničom nezaostáva, stoličky sa zdajú viac než pohodlné, a hlavne ten vzor! tiež sa chystám na katedrálu, ale veru už teraz ma z pomyslenia rezania tých kruhov bolí zápästie. Tak nech sa podarí.

    OdpovědětVymazat
  4. Barborko, ty vůbec netroškaříš! Už se těším na nový ubrus!! a moc :) Pa, J.

    OdpovědětVymazat
  5. Niečo z nábytku na balkón nájdete aj na webe http://www.nabytok-elegancia.sk, odporúčam, aj ja tu nakupujem!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...