pondělí 15. dubna 2013

Víkendové maškrtenie

Konečne som skúsila, ako už mnohí predo mnou... je to teraz asi moderné... upiecť vlastný chlieb. Na prvotinu nedopadol najhoršie, ale určite pár vecí ešte pozmením. Robila som ho z dvoch tretín z celozrnej múky a nasypala do neho vlašské orechy. Piekla som ho podľa receptu, ale mám pocit, že "vďaka" tej celozrnej múke má tuhšiu kôrku. Nabudúce teda skúsim klasickú verziu a uvidíme, či to bude lepšie.
Okrem toho som v piatok upiekla skvelé šatôčky z tvarohového cesta, plnené povidlami a tvarohom. Najlepšie boli ešte teplé, ale i vychladnuté mali večer na návšteve u susedov úspech.


V sobotu mal manžel meniny a tak som mu hneď ráno upiekla úžasnú, veľmi chutnú mrkvovú tortičku a radosť sme mali všetci :) Večeru sme si dali v reštaurácii, kde nám pripravili úžasné steaky, mňam!


 No a v nedeľu som maškrtenie zavŕšila úžasným kančím mäsom na šípkovej omáčke s domácim hrnčekovým perníkovým knedlíkom. Mäso som macerovala 4 dni a celý proces varenia bol nesmierne zdĺhavý, ale výsledok za to každopádne stál. Pozvali sme na obed i bratranca s rodinou a jedlo zmizlo tak rýchlo, že som ho ani nestihla vyfotiť. Ak by mal niekto chuť si to skúsiť, bola to kombinácia týchto dvoch receptov: tohoto a knedlík odtiaľto.

Teraz by to chcelo nejaké tipy na rýchlu superdiétu ;)

6 komentářů:

  1. Baru, všechno to vypadá tak chutně :-) A divočáka mám ještě kousek v mrazáku, to by mohlo vyjít, i když já ty příliš zdlouhavé recepty běžně vynechávám... akorát musím sehnat šípkovou marmeládu :-) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  2. všetko vyzerá veľmi chutne :) ten chlebík musím vyskúšať...

    OdpovědětVymazat
  3. Ej, ja neviem čo by som si skôr dala, také chute ... aj aj som robila opäť jeden mrkvový .. Pa, gabi.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty nám děláš holka chutě! Jako první bych ale hrábla po dortu, jsem šíleně na sladkéééé:o)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...