čtvrtek 28. března 2013

Tak dnes ešte jeden!

Pred obedom som totiž došila kapsár na hračky pre Vašíka a keďže konečne drobec zaspal, mohla som i nafotiť. Síce len provizórne v obývačke a na provizórnej tyči, ale kým my sa zase vypravíme do Ikea po túto , tak to ešte iste chvíľu potrvá.
Ak by sa niekomu hodil podobný, pekný návod nájdete tu alebo tu a ešte jedna pekná inšpirácia, ak sa rozhodnete pre menšiu veľkosť a iný účel napr.


 A toto už sú moje včerajšie úlovky z Aukra, snáď vporiadku docestujú a budú zdobiť Vašíkovu izbičku. Mám z nich obrovskú radosť!


22 komentářů:

  1. Miluji Tvůj styl, Barborko. Opět nádhera. A co to je za krásně sluníčkové látky? Neříkej, že i toto je Kokka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem za kompliment, dobre to padne ;) A čuduj sa svete, je to zase echino alebo teda kokka :D

      Vymazat
  2. Barborko, tak tomu říkám krásná sluníčková barva :-) Kapsáře jsou super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anička, no už by to chcelo trochu toho slniečka, tak keď nehreje vonku, musím sa zohriať aspoň pohľadom na látku :)

      Vymazat
  3. Barunko, nádhera .... kapsáře jsou super, krásná barvička, vašík z nich bude nadšený stejně jako z prasátek z Aukra, jsou boží .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, milá moja, myslím, že Vašík má všetko tak nejak na háku, najväčšiu radosť mám vždy ja :)

      Vymazat
  4. Úžasné a ta sluníčková barva je fakt nádherná, Vašík se ale má, že je má ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné kapsáře i čuníci :-) Já na Aukru nikdy nic neulovím, vždy mi to pár vteřin před koncem ufrnkne pod nosem...
    Krásný večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ja som sa už práve toľkokrát dopálila, že mi niekto niečo vyfúkol napr. dve sekundy pred koncom, že teraz čakám s hodinami na počítači pred sebou a počítam sekundy a robím tú istú zlomyseľnosť iným... hrozné, ale inak sa to asi nedá :D

      Vymazat
    2. Ha, dle nového návodu jdu na to :-D

      Vymazat
  6. Dokonalé Baru..... a úlovek skvělý:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  7. u mňa to až vyvolalo úsmev na tvári a z fotiek ide úžasné teplo :-), inak to neviem popísať....

    ja som si tiež dlho myslela, že najvačšiu radosť z mojich výtorov mám ja a syn to má na háku, ale už sa mi párkrát stala situácia, keď hrdo zahlásil "a víš co mám v pokojíku, mamka mi ušila......", nebo "maminka, to si dobře ušila ten kapsář, vejdou se tam i hasiči"...

    ešte sa chcem spýtať na výztuhu, aká je v kapsári, moc ďakujem

    Muška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No on vždy hlási, že "juuuu, to je krááásne", ale myslím, že to robí preto, že som sa ho už mnohokrát v minulosti pýtala, keď som niečo ušila a potom mu vnukla aj tú odpoveď. A tak teraz chodí, keď si napr. len skladám kúsky látok na deku na podlahe do vzoru a už vykrikuje jak je to krásne... asi preventívne :D
      Inak, mám hlavnú látku podžehlenú ronarom a vnútornú (čo je v mojom prípade silné plátno) som podšila bavlneným vatelínom (ale asi može byť aj termolín alebo ronopast). Do dna som si nastrihala penefol, ktorý hodlám obaliť do onoho plátna, ale ešte to na fotkách nemám a drží to tvar pekne (ale je to nenaplnené), pred naplnením to bude nutné spevniť.

      Vymazat
  8. Dnes objavila krásnú českú látku u nás v galanterii, tak ma napadlo rozsvietiť kuchyňu podobnými kapsami. Ronar ma napadol, ale s tým vatelínom to bude ešte lepšie, moc ďakujem. Hneď ako vyhrám nad bezlepkovými jidášmi idem na to :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radosť, snáď vám tiež pekne rozsvietia interiér, ako nám tie naše ;)

      Vymazat
  9. Nejsou ti čuníci od Pravoslava Rady? Byla jsem jednou na jeho výstavě, moc pěkné :) Kapsář je dokonalý a sluníčkový, což v tomto počasí oceňuji! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Oli, jj, sú... i som tam dodala odkaz na google na jeho prácu ;) A díky!

    OdpovědětVymazat
  11. Barborko ..super!!! kapsář !!ten by se uplatnil i u nás:-)) jen tady koumám jak je to dno poskládané..?? nechceš dát český postup??? ♥
    a úlovek se mi moc líbí !!! no prostě Ty máš štěstí !! ja to na tom Aukru vzdávám :-))

    OdpovědětVymazat
  12. Barborka, kapsar je uzastny, hned som si odlozila navodiky, super dakujem :D

    OdpovědětVymazat
  13. Kapsář je krásný, barev je v tomhle šedém - stále ještě zimním období - potřeba!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Košíčky jsou parádní Baru, krásná barva a ten úlovek na Aukru...no nemám slov. Se máš, teda Vašík se má:)Pa Majda

    OdpovědětVymazat
  15. Kapsář na hračky je úžasný včetně zářivé dotky, úplně tu žasnu nad Tvou šikovností a jdu si to tu pročíst:)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...