středa 6. března 2013

Makronky... už zase?!

Už ich má na svojom blogu skoro každý, kto píše blogy o receptoch a ja vám nehodlám ponúknuť žiaden zaručený recept, to ponechám skúsenejším, napr. tu...
Vanda ma však na svojom blogu definitívne nahlodala skúsiť ich upiecť znovu. Jeden pokus som už mala na výročie svadby, možno si spomínate, že sa vtedy objavili na fotke na blogu. Ale radšej som na ne neupozorňovala, lebo hoci chuťovo neboli najhoršie a mali i nožičku a ani nepopraskali, neodhadla som vtedy veľkosť a boli veľké ako dlaň. A tak sa stalo, že nemiesto, myslím, 40ks podľa receptu, som ich ja mala len asi 12.
Dnes to ešte tiež nie je na 100%, musím stále zapracovať na veľkosti (hoci som si v Tchibe kúpila silikonovú podložku s krúžkami, podarilo sa mi tie krúžky "preliať") a hlavne asi vychytať teplotu v trúbe, zdá sa mi, že som ich málinko presušila. Ale vďaka krému ešte asi zvhlnú.
Ďakujem všetkým, čo si všimli, že som včerajším dňom zase o rok zostarla a a pogratulovali mi k tomu ;)
Moj muž mi priniesol nádhernú kyticu a radosť som si urobila večernými šatami, ktoré som kúpila v zľave (p. cena bola cez 6 tis., ja som ich kúpila za niečo cez 400,-!!!). A tak mi asi ostane i na nový parfém!



Ani Vašík neprišiel pri výpredaji skrátka...

10 komentářů:

  1. Hmm, makronky se ti povedly, hned bych si zakousla:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Baru, makronky se Ti fakt povedly, vypadají krásně.
    Kytička je taky nádherná a dodatečně Ti přeji vše nejlepší k narozeninám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, ďakujem za gratuláciu i za pochvalu ;)

      Vymazat
  3. Barunko ♥ chci Ti pořát vše nejlepší k narozeninám, nalákala jsi mě na makronky a vidím ,že jsem to včera prošvihla ..ta kytička je nádherná !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, vďaka a makronky určo skús. Neviem, či je to až taká pochúťka, ale sú krásne na pohľad... teda za predpokladu, že sa vydaria ;)

      Vymazat
  4. Opožděně všechno nejlepší a chci tě vidět v nových šatech! Makronky máš krásné, už je chci taky zkusit hrozně dlouho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olo, v šatách vravíš... no to by ma musel niekto vyfotiť. Na vešiaku by Ti nestačili? :)))

      Vymazat
  5. Dobry den Barborka /aj moja dcera sa tak vola / ,len nedavno som narazila na vas blog. Naaaaaaaaaaaaaaaaaaadhera .Ja som tiez matka dvoch deti a zboznujem šitie a vsetky rucne prace.
    Vidim,ze sijete aj vecicky od Bellet ja strasne zhanam a neviem sa nikde dopatrat k tym casopisom.Neviete mi prosim poradit ,kde by som ich zohnala,ci sa daju aj stare cisla...... Alebo predplatne,lebo viem ze sa da ...
    Dakujem a prajem krasny dnik
    Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mirka, ďakujem za návštevu i za pochvalu. Čo sa týka starých časopisov Marina, tak to Vám poradím obrátiť sa priamo na Bellet (alebo jej manžela) http://www.belletfabrics.cz/belletfabrics/0/0/2/42 Netuším, ako to s časopismi je. Mám pocit, že som sa kedysi dočítala, že v papierovej forme už určite nie sú dostupné, ale ako je to s digitálnou podobou nepodarím. Veľa šťastia a pekné tvorenie prajem!

      Vymazat
  6. Barunko, krása ..... já zatím po makronkách jen pokukuju ..... nemám tu odvahu se do nich pustit, i když možná po dnešním přečtení tvého článku změním názor ..... uvidíme .... Marki

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...