pondělí 4. března 2013

Dnes vám ešte neukážem, ako ušiť ten obal na tablet, lebo som cez víkend nebola doma a ešte som sa do toho nepustila, ale v nasledujúcich dňoch sa na to chystám a teším.
Rada by som sa vám ale pochválila, či skor podelila sa o radosť z darovaného. V piatok prebehla odovzdávka matrioškovej série kabeliek a moja milá známa, od ktorej som si nechcela vziať peniaze, lebo sa cítim byť jej dlžníkom z minulosti, sa mi zavďačila inak. Priniesla mi úžasnú, nádhernú kyticu tulipánov, ktorá behom víkendu rozkvitla do plnej krásy. Okrem toho sme dostali poukážky na hodinovú thajskú masáž (ja a moj muž) a aby toho nebolo málo, prieniesla mi z Ruska kaviár. Priniesla mi ale 6! fľašiek (dva červené, dva čierne a dve nejaké pomazánky z ikier, ktoré som nikdy nechutnala, tak som veľmi zvedavá). Musím sa priznať, že ma takáto platba v "naturáliách" baví!

Krásny slnečný deň a skorý príchod jari vám prajem! (Pées: dúfam, že mám všetky i/y dobre, lebo ma moja mamka (bývalá slovenčinárka), ktorá sem občas nakukuje, zase spéruje :D)


Toto je kytička od mojho milovaného muža, ktorú mi priniesol ešte minulý týždeň... vraj len tak, lebo som (pre neho) tá najúžasnejšia žena na svete ;)

8 komentářů:

  1. Krásné barvy! Vidět takhle fialovou a oranžovou vedle sebe je velmi inspirativní. A chvála také předchozím příspěvkům a tvému šití...

    OdpovědětVymazat
  2. Fialova je moja naj a tulipany tiez:)

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherne darecky jsi dostala. Musela jsem se smat jak pises, ze te mamka speruje za chybicky :) protoze moje mamka dela to same, tak jsme na tom stejne! :)))))

    OdpovědětVymazat
  4. Barborko, jestli opravdu máš narozeniny stejně jako Ivanka, tak pak ti dnes přeji všechno nejlepší k narozeninám a stále tvůrčího ducha. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olive, milá moja, vobec nechápem, ako si to možeš pamätať, ale áno, je to tak a ja Ti zo srdca ďakujem :-x

      Vymazat
  5. Barunko, nádherné kytičky jsi dostala .... všechno nej, nej, nej k narozeninám,.... ještě, že to Oliva prozradila .... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. ÁÁÁ tady je také oslavenec - tak přeji vše nej. Segriča

    OdpovědětVymazat
  7. Barunko, opožděně, ale já taky přeji všechno nej!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...