pondělí 11. února 2013

Tak troška matrioška

Kabelka ušitá na prianie mojej známej, ktorá momentálne sprevádza manžela aj s deťmi v Moskve. Látku si vybrala i zakúpila ona. Mala vcelku jasnú predstavu i o tvare tašky, tak som si to v hlave zostrojila a nakoniec som vytvorila variabilnú kabelku, ktorej som nasadila odopínacie kožené uchá, aby sa pohodlne nosila a dala i vyprať. Vzniká ešte i malá cestovka (by Bellet) z rovnakých látok, aby mohla Veronika cestovať štýlovo. Vlastní už jednu veľkú Bellet kabelku z mojej "dielne" a precestovala s ňou Čínu, Turecko a neviem čo všetko ešte. Stihla ju stratiť, nájsť a teraz už vypraná vraj čaká na leto a na nové výzvy. Každopádne teraz už bude mať pre prípad straty v zálohe túto a ja dúfam, že bude nemenej obľúbená.




Ešte som pre pár dňami ušila malú kabelku (City Walker by Bellet) pre moju nevlastnú sestru, ktorá po podobnej vraj túži. Škoda len, že som nedočkavo fotila po tme, fotky nie sú moc kvalitné, ale snáď kabelku na nich rozoznáte ;)



A nakoniec sa musím posťažovať, že kávovar doma stále nemáme. V servise museli zo zahraničia objednať náhradné diely a tak min. do budúceho týždňa "miláčik" doma ešte nebude. Moj muž si dá kávu aspoň v práci, ale ja som na nedobrovoľnej odvykačke. Občas teda zájdem do kaviarne z príspevku nižšie, keď už sa to nedá vydržať...

20 komentářů:

  1. Ahoj, Baru, tak z té první tašky jsem těžce paf... je prostě nádhernááá... došla mi slova... jsi moc šikovná, látky jsou skvěle vybrané a tašky úžasně provedené... tleskám! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Barborka, obidve tašky sú krásne! Tú matrioškovú si vymyslela výborne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty brdko, to je nádherná "matrioška" ... a kludne prídi na pressíčko ...

    OdpovědětVymazat
  4. Barborka, tie kabelky su uzasne, ta s matrioskami je fakt cooooolova :o) Si velka sikulka!

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se přidávám s chválou, taška(y) nemá chybu. Ach! To se bude cestovat... No nic, jdu trénovat;-).
    Co ten kávovar, už se navrátil? Na lepší se lehce zvyká, vidím to u nás;-).
    PS: Nevím, jak to ty maminky na rodičovké dělají, ale všechny jsou hrozně hezké. Moc vám to sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, ale veď Ty si tiež na materskej, že?! Tak potom vieš, čím to je... dostatok adrenalínu po celý deň, málo spánku a času pre osobnú potrebu :D

      Vymazat
  6. Barborko, kabelky úžasné!! Jak ty to jen děláš, že je máš vždy takové vyhlazené?! Krásné krásné!!!

    A co se týče kávy... obdivuji tě, protože já potřebuji dvě kávy denně, takže bych šla rovnou do nejbližší Jednoty a pořídila si pro případ nouze rozpustnou a vařila a vařila :)

    Drž se a ať máte kávovar brzo doma! :) Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko, v prvom rade ďakujem za ďalšiu z Tvojich milých pochvál. A čo sa kávy týka, vypijem dve a niekedy aj tri denne, takže absťák mám teraz dokonalý. Problém je ale v tom, že už mi rozpustná nechutí, to už pre mňa nie je káva. Pijeme s mužom ristretto (http://www.espressolavazza.cz/Priprava/Ristretto) a kávu objednávame z http://www.primacafe.cz/ Tá voňa a chuť je eňo-ňuňo, to proste rozpustnou nenahradím ani so zatvorenými očami :) Ako písala Klárka, na lepšie sa ľahko zvyká :(

      Vymazat
    2. Hm, ještě že v kuchyni nemám místo na spotřebič, už bych přemlouvala muže :) Mohla bych se dostat do kávového nebe a to by už se mnou nebyla vůbec žádná řeč :) Tak rychle rychle, ať máš kávovar doma! :) Krásné dny!

      Vymazat
  7. Barunko, obě kabelky jsou nádherné, moc se ti povedly, vždycky žasnu nad tím, jak máš všechno precizní a dokonale ušité ...... s tou kávou tě moc lituju, já jsem na kafi docela závislák a nepřežila bych bez ní ani den ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, ďakujem za pochvalu i za poľutovanie :) No už som tak zúfalá, že ma včera potešila i nesska u kamarátky :D

      Vymazat
  8. Kabelky mas nadherne, krasne vypracovane a ty latecky jsou uzasne a vesele.

    OdpovědětVymazat
  9. Baru, ty jsi prostě hvězda, máš to všechno moc krásně a originálně ušito ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Barborko, ta matriošková je úžasná...moc se mi líbí ta variabilita střihu....Máš to moc krásně ušitý....

    OdpovědětVymazat
  11. Opravdu stylové, taška s ruským motivem na cestu do Moskvy! Do toho bych nešla. Vypracované to máš ale nádherně, krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem! A mám na to rovnaký názor, čo sa výberu látky týka, ale náš zákazník = náš pán ;)

      Vymazat
  12. Veľká vďaka všetkým za chválu, mám veľkú radosť, keď sa vydarí niečo, čo si sama zostrojím. Ešte donedávna by som neverila, že niečoho takého budem schopná. Za to budem navždy vďačná Bellet!

    OdpovědětVymazat
  13. Tak ta matriošková nemá chybu! Ta je do Ruska jak dělaná! No a ten tvar... Já jen koukám.. A ta růžová je taky krásná.

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý deň barborka,mal by som vážny záujem o podobný typ kabelky jako dárek,
    prosím kontaktujte mě na mailu: mihalikpatrik@centrum.sk

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...