pondělí 25. února 2013

Tabletobal

Kúpili sme tablet a chcelo to obal. Keď som preletele internet a zistila, že väčšina zaujímavo riešených obalov na tablet stojí skoro polovicu toho, čo niektoré tablety samotné, tak bolo riešenie jasné... nejaký ušijem. Vzala som to "hop alebo trop" a tak som ani nedokumentovala priebeh šitia (asi sa prejavila moja pesimistickejšia stránka povahy), ale nakoniec to vobec nedopadlo zle. Muž nechcel ružový (nechápem, čo má proti ružovej!), takže asi ušijem ešte jeden ;)



15 komentářů:

  1. Barunko, ten obal je úžasný, moc se ti povedl ..... ta látka s jeleny mě moc baví .... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem vám, milé moje!
    Ešte mi písala komentár Jana, ale z nejakého dovodu sa tu nezobrazuje, pristál mi ale v e-mailoch, tak odpovedám ohľadne výztuže. Jani, použila som na obe strany (vnútornú i vonkajšiu) decovil a medzi to som ešte zastrčila penefol (o trošku zmenšený, aby neprekážal vo šve). Určite sa daj do toho, nie je to až tak náročné, ako sa zdá a hlavne sa neponáhľaj, premýšľaj a kombinuj a možno prídeš ešte na nejaký lepší nápad/riešenie ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jako..Tvůj manžel má něco proti růžové? ...tss. nechápu ty chlapy....:o)))))
    Barunko! Ten je skvělý a Ty bys je mohla šít rovnou pro výrobce!

    OdpovědětVymazat
  4. Jeeeminenku, fantastický obal. Aj ja som už dlho rozmýšľala že by sa zišiel. Ten Tvoj je fasa nápad ho kolmo zasadiť do obalu, hm...si šik. Idem na to ...Krásny večer prajem.

    OdpovědětVymazat
  5. ten je perfektní !!!
    Moc se ti povedl ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Je náádhernýýýý. Právě kvůli ceně Jenda zatím obal nemá, stojí strašně peněz.

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, "hop ale trop" se ti fakt povedl! Uzasny a krasne vypracovany!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc povedený. Nechápu, co mají chlapi proti růžové. Já jsem nás noťas polepila spirálkami a hvězdičkami v pastelových barvách a manža z toho také nebyl nadšený.....:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Barborko, je parádní!!! Opravdu se ti moc povedl a myslím, že i vymyšlené to máš dokonale! J.

    OdpovědětVymazat
  10. Barborka,ja nemám o čom!!!! To je tak geniálny obal, že keď pripravíš tutorial, určite ho kúpia všetky šitia schopné žienky a ty budeš vychválená do neba :o)
    Určite nad tým porozmýšľaj, keby som mala tablet (momentálne ešte stále fičím na 9 ročnom laptope) tak určite by som si taký chcela ušiť aj ja.
    Chválim ťa dievča - neskutočná práca!!!

    OdpovědětVymazat
  11. ten obal je naprosto dokonalý. úžasně jsi ho vymyslela! že se dá i podepřít a postavit...hmmm... i všechno tvé ostatní šití obdivuju. ať se dobře daří, Barborko. hodně radosti!

    OdpovědětVymazat
  12. Barborka, tak ten je uzasnyyyyyyyyy, pa, pekné dni.

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Barborka, Tvoje práce sú neskutočne originálne,mna úplne dostala najmä táto "parohatá" látočka.Keď by som ťa mohla poprosiť, mohla by si mi do majlu pošepkať zdroj?veľká vďaka
    Jassanka

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...