pátek 1. února 2013

Ja by som vám ju skoro zabudla ukázať a to už ju kámoška skoro týždeň nosí a je z nej nadšená. A ja som si vydýchla, jednak, že je spokojná a jednak, že je taška konečne z domu. Vonkajšok som mala hotový už asi 3-4 mesiace a nie a nie došiť vnútro. A keďže je taška úctyhodných rozmerov, bola vždy na očiach a privodzovala mi výčitky svedomia. Tešilo ma len vedomie, že ju kamarátka plánovala nosiť až v lete na pláž (teda vlastne ju chcela už to minulé leto, ale to som nejak zmeškala). Sama si želala obrovskú tašku, kde popchá všetko potrebné pre seba a svoje teraz už dve dcérky. Ale zdá sa, že i v zime (obzvlášť v takých daždivých dňoch, ako boli tie posledné) sa taška z nepremokavého materiálu hodí ;)

8 komentářů:

  1. Nádherná, aj mne by sa taká zišla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelá fakt, z akej kolekcie je tá vrchná látka? Ďakujem

    OdpovědětVymazat
  3. Ďakujem pekne! Nika, tá vrchná látka je echino bon-bon, staršia kolekcia a táto konkrétne je v kvalite nylon. Ja som ju kupovala inde, ale napr. Veselá Jehlička ju mala kedysi tiež v ponuke http://www.veselajehlicka.cz/latka-nylon-ptaci-kyticky,zviratkove-motivy.html Je to nepremokavé, takže kľudne i na závesy do kúpeľne (ak na to máš, lebo zase cena za meter je závratná ;)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ďakujem, pohľadám na nete, snáď sa podarí. už som si zvykla na tie designové ceny, ale čo človek narobí keď je to vášeň, a tá predstava kúpeľne za to stoji :) to by bol pekný valentýnsky remake, paráda

      Vymazat
  4. Barborko, cena je možná závratná, ale ten výsledek... máš to krásné!!! A kamarádce přeji, ať se krásně nosí :) Pa a hezký víkend, J.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, Barborko, taška je překrásná, barvy nádherné, jasné, nepřehlédnutelné. Moc se Ti povedla!!! Hezký víkend, L.

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, Barunko, ta je úžasná, .... na tu se určitě vyplatilo si počkat .... moc se ti povedla ....nádhera .... Marki

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...