pondělí 3. prosince 2012

Viete, ako vyzerá japonský jeleň? No skoro ako ten náš, ale keďže má malé šikmé oči a zároveň chce byť strašne cooooool, nosí štýlové okuliare ;)
Krabica ušitá na želanie mojej kamarátky, ktorá mi mimochodom pred cca 5 min. napísala, že sa jej dnes po druhej hodine narodila druhá dcérka.
No chce sa mi napísať, že sme rodili zhruba v rovnakom čase... ona dcéru a ja krabicu, ale bez ohľadu na to, ako mi námaha pri tom mojom "porode" pripadala veľká, iste sa nevyrovnala tej jej...



 A pred pár dňami som pre prvú dcérku tejto kamarátky dokončila aj vankúšiky k deke, ktorú som vám ukazovala pred časom. Sú úplne jednoduché, takže ich sem dávam len tak mimochodom ;)



12 komentářů:

  1. Krabice je úchvatná, japonský jelen nemá chybu :o) to jsem se zas nasmála :o) vankúšiky jsou parádní, látka je nádherná, moc se Ti povedly!!! Hezký večer, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Barborko, ty jsi prostě machr na krabice! Je úžasná!!! Moc se ti povedla a ty látky... opravdu paráda!!! No a polštářky jsou možná jednoduché, ale v jednoduchosti je přeci síla :-) Krásné! Pa, J.

    OdpovědětVymazat
  3. Vtipně napsáno, moc jsem se tu u počítače nasmála. Krabice je perfektní a ta látka taky. Polštářky jsou úžasné...Hezký večer :))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné to máš Barborko. Obdivuju tě, že už máš za sebou xtou krabici, to musí bejt fuška. Polštáře jsou možná jednoduché, ale zato velmi efektní... holčičce se budou určitě líbit. Pa Majda

    OdpovědětVymazat
  5. Krabica je nádherná, som šťastná, že aj ja mám jednu od Teba ...

    OdpovědětVymazat
  6. Barunko, ale ty jednoduché jsou kolikrát nejkrásnější ;-) ... je to parádní ...
    Jo a obrýlený jelen je těžce cool ... to máš recht ... tak to bude mít novopečená maminka radost ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krása, jako vždy. Chtěla jsem napsat, že máš ty krabice dokonalé, ale to ty máš všechny výrobky. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Barborka, ty čaruješ s ihlou a látkami, je to nádherné, ako každé tvoje dielko! Tá krabica musela dáť zabrať,výsledok je však úžasný.
    V malinkom predstihu všetko najlepšie k meninám :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Barunko, krabice i polštářky jsou nádherné, moc se mi líbí, .... ta látka s jelenem, příjde mi hrozně vtipná ............. Marki
    PS: Barunko, všechno nej, nej, nej k tvému dnešnímu svátečku !!!! ........Marki

    OdpovědětVymazat
  10. Barborko, vše nejlepší k svátku! :-) J.

    OdpovědětVymazat
  11. BARUŠKO, MOC HEZKÉ.
    PĚKNÝ PŘEDVÁNOČNÍ ČAS.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  12. Opravdová krása. Já bych skoro určitě raději rodila to dítě, to už umím:-D Takovou krabici bych nikdy nezvládla

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...