pondělí 17. prosince 2012

Dost pravdepodobne posledný tohtoročný šicí počin... korytnačka Emilka (samozrejme k dekám a závesom pre moje krsniatka Andrejku a Julinku). Ešte by som asi mala ušiť nejaké drobnosti, tak uvidím, či ostane nejaký čas a hlavne chuť.

 

Už pomaly dostávam tú pravú vianočnú náladu a cez sviatky na stroj ani nesiahnem, tak je možné, že už sa k nemu nedostanem ani v nasledujúcich predsviatočných dňoch.
V sobotu sme postavili stromček, aby si ho Vašíček (a vlastne i my) doma užil, než sa presunieme k starým rodičom. Mamka dnes upiekla skvelý Estonský kringel, na ktorý som našla recept u milej a šikovnej Marki ...ďakujeme za tip na tú dobrotu ;) Ja ešte dozdobujem, balím darčeky a ticho si predstavujem, ako sa asi bude malý tváriť pri ich rozbaľovaní.




A ako ste na tom vy? Máte už napečené, zabalené, nazdobené, alebo to nechávate na posledné dni?

13 komentářů:

  1. Barborko, polštářek máš nádherný, moc se ti povedl!!! A ten sváteční koutek... krásná náladička :-) Jo jo, u nás už to také frčí, předevčírem jsme pekly s Rozárkou perníčky, včera linecké. Zatím jsou z nich polotovary, ale povím ti - chutnají i tak výborně :-) Papa, krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
  2. Barborko, máte to doma kouzelné:)
    Polštářek je překrásný, to budou mít holčičky obrovskou radost:)
    Stromeček už máme také postavený, Amálka ho pořád očuchává:)

    OdpovědětVymazat
  3. Želva je nádherná, super barvy a krásně provedená!!! Na kringel se chystám už nějaký pátek, ale pořád bylo nějak moc jablek,tak na něj nedošlo. Snad se mi taky povede :o) hezký večer, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, no to je nadhera! Stromecek a vsechny ty vanocni ozdubky. Zelvickovy polstarek je teda paradni, zvolila jsi krasne latecky. Stromecek uz mame taky nazdobeny a pernicky na nem krasne voni :) Preji krasne vanocni dny Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Barborka, máte nádherný stromček, krásne ozdoby na ňom, ten anjel na špici........normálne nemám slov, len tíško obzerám fotky a kochám sa tou nádherou. Tá vôňa škorice zaviala až ku mne. Presne takto si predstavujem čaro Vianoc

    OdpovědětVymazat
  6. Barunko, nemáš zač, ale abych se nechlubila citím peřím, recept není můj nápad, před časem proběhlo na českém MMB "estonské šílenství" kterého jsem "obětí" , chi, chi ...............ale i tak mě moc těší, že vám chutnal ...... u nás je hodně oblíbený ...........stromeček máš překrásný a ta "želvička" , nááááádhera .............. krásné svátky ..........Marki

    OdpovědětVymazat
  7. milá Barborko, všecho tu máš moc pěkné, ostatně jako vždy. jak to děláš, že vše je dokonalé? Emilka i stromeček, vánoční výzdoba... i Tobě to moc sluší na fotce s miminkem. mám teď podobně dlouhé vlasy :)
    tak hezky jsi mi napsala na blogu, velice děkuji! jen jsem nedodržela to, o čem jsem psala a zběsile jsem balila dárky do noci, takže jsem včera úplně odpadla a musela víc ležet. to jen abys věděla, jak je člověk chytrý na blogu a jak to pak vypadá v realitě :). takže jsem odpověděla až dnes. ale hřál mě Tvůj komentář celý včerejšek.
    mám napečeno a většinu dárků zabalených. a to jsem si říkala, že se na to letos vykašlu a vezmu to tak lehce... napekla jsem, myslím, zbytečně moc. nikdo to ode mě nechtěl a myslím, že to opravdu nemuselo být. stačilo by míň. takže poučení propříště!
    užij si krásně poslední dny adventu i Vánoce s těmi, které miluješ ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Barborko, moc krásný a inspirativní blog, ráda nahlížím. Přeji klidné a šťastné sváteční dny! Hřejivá atmosféra už srší i z Tvých příspěvků.
    A kdybys nahlídla, v příspěvku "Jedenáct" je úkol pro Tebe. Přidávám další články tohoto řetězu, ale myslím, že to není povinné;-). Klára

    OdpovědětVymazat
  9. Barunko, přeji vám krásné a pohodové Vánoce a do nového roku hodně zdravíčka!♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  10. to je nádhera. Eliška obdivuje želvičku.

    OdpovědětVymazat
  11. BARUŠKO, PŘÍJEMNÝ VÁNOČNÍ ČAS PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  12. ***********************************

    Moje milá Barunko, přeju ti
    krásný a pohodový nový rok
    ....... Marki

    ***********************************

    OdpovědětVymazat
  13. Barunko vše je nádherné, chodím sem pro inspiraci a věřím, že tak bude i celý příští rok ;-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...