středa 12. prosince 2012

Dokončila som deku pre Julinku, kámoškám sedáky k renovovaným kreslám a už mi chýbajú došiť len dve veci do Vianoc, tak to snáď stíham! Len na písanie mi neostáva čas, tak dnes len takto a všetkých srdečne zdravím, prajem krásne vianočné chystanie (či už darčekov, domácnosti či zákuskov a pod.) a ďakujem i za predošlé milé komentáre!



A tu už som s malou Rozárkou, o ktorej som hovorila v mojom predošlom príspevku, že sa rodila zároveň s mojou krabicou :) Ten "poriadok" v pozadí urobil Vašík pár sekúnd predtým, než nás Evička cvakla na mobil ;(
Úlovky na Aukre ma stále bavia, okrem úžasných drevených kuželiek, ktoré budú potrebovať nový šat, sa mi podarilo uloviť i tohoto krásneho a designového psíka od firmy Brio a samozrejme za babku ;)
  



4 komentáře:

  1. Barunko tobě to s tou Rozárkou táááák móóóc sluší .......dečka je nádherná a designový psík super ..............pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Barborko, já už si říkala, jestli mi něco neušlo :-) Moc ti to sluší s malou Rozárkou :-) No a deka je nádherná!!! Máš ji krásně prošitou, a spodní látka... luxus!! pa, J.

    OdpovědětVymazat
  3. Barborka deka je prekrasna nadherne farby - uzastna...

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, Barborko! Opět zůstávám stát s pusou otevřenou nad Tvým nádherným šitím... Tvoje deky jsou úžasné,nádherné barvy i provedení, moc se Ti to všechno povedlo!!! A dřevěné úlovky z Aukra - no prostě bomba! Hezký den, L.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...