pátek 16. listopadu 2012

Vianočný podľa Love Bellet Fabrics

Nový časopis, ktorý začala Bellet vydávať a je takým akoby voľným pokračovaním časopisu Marina, Love Bellet Fabrics, našťastie naviazal v podobnom duchu, v akom boli všetky milovníčky Mariny zvyknuté. Okrem pekného čítania obsahuje opäť krásne pútavé projekty, ktoré priam vyzývajú k tomu, aby ich človek všetky zrealizoval a čarovné sú v tom, že vyzerajú efektne za použitia takmer akýchkoľvek látok.
Moj v poradí už druhý projekt z tohoto časopisu (prvý zatiaľ neukážem, lebo bude darom pre niekoho, kto se nakukuje ;)) je tento vianočný vankúš. Keďže som opäť použila zbytky vianočných látok od Lecien-u, tak bude krásne ladiť s ostatnými šitými dekoráciami. Už sa veľmi teším a čo vy? ;)




27 komentářů:

  1. Barborko, je nádherný!!! Taky už se těším na Vánoce, taky pomalu začínám dekorovat, ale na tvou preciznost nemám ani omylem!!! Krásný víkend, Lumpi

    OdpovědětVymazat
  2. Jééj Barborka,si ma predbehla :-) Presne tento a presne z týchto látok budeme mať na Vianoce aj my. Len kedy ja ho dám ?????? Som zvedavá, ako dopadne ten môj ak teda bude, len nesmiem k tebe nakukovat - som zvedavá, ako ho zložím ja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzi, ja som tu mala teraz dva týždne mamku, tak sa mi starala o varenie a ja som mohla šiť zase ako kedysi, keď bol malý malinký a ešte veľa spal :) Nebyť toho, možno by som ho ani ja nedala ;) Teším sa teda, ako bude vyzerať v Tvojom podaní!

      Vymazat
  3. Další krása na světě ;) No mě letos zatím vánoční nálada nebere, já mám pořád podzimní.

    OdpovědětVymazat
  4. ......vidíš, tak som znova nakukla.....lebo ten tvoj vankúšik je prekrásny!

    OdpovědětVymazat
  5. Baru, to je neskutečná nádhera. Moc se líbí barevná kombinace. Červená k vánocům prostě patří. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  6. Barunko....to je nádhera.... Já se zase budu opakovat - jak jsi šikovná!....♥

    OdpovědětVymazat
  7. Barunko, tak ten je božžžíí !!!! Tak takhle já si představuju "Vánoce", nechápu jak to děláš, ty jsi prostě "kouzelnice" !!!!! ......Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Barborko, to je nádhera. taky mě v časopise okouzlil a doufám, že ho stihnu ušít, ale takové překrásné látečky dohromady nedám. je velmi zdařilý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenka, ja myslím, že bude vyzerať krásne aj z úplne iných látok. Toto je práve taký projekt, že aj látky pozbierané z roznych kolekcií budú vo výsledkuvyzerať skvele. A ďakujem za pochvalu!

      Vymazat
  9. Barborko,jedním slovem.....božíííí,mimochodem...u Tebe vždy
    Hezký víkend Ti přeje Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. Barborko zrovna jsem umřela. Nepopsatelná krása

    OdpovědětVymazat
  11. Óóó. Barborko, já koukám jak blázen!!! To je tak nádherný polštář!!! Překrásné látky, bezvadně jsi je zkombinovala a ten vyšitý nápis... já prostě padám :o)! S jehlou to tedy umíš náramně!!! Hezký den! L.

    OdpovědětVymazat
  12. Zase ste mi vykúzlili úsmev, veľmi ďakujem za všetky krásne komentáre, je to neskutočný motor. Krásny víkend všetkým!

    OdpovědětVymazat
  13. Barborka, vankúšik je krásny, moc sa mi páči v týchto farbičkách, je taký klasicky krásny!

    OdpovědětVymazat
  14. ...chcela som napísať klasicky vianočný:-)))

    OdpovědětVymazat
  15. No tak ten je!!!! Moooc se ti povedl, Barborko! J.

    OdpovědětVymazat
  16. Barborko, to je fantazie!! MOC se Ti povedl

    OdpovědětVymazat
  17. Barborko, ten je úžasný, nějak mi unikl na stránkách Bellet, to jsem ráda, že jsem ho objevila tady u Tebe. Ta kolekce se na něho skvěle hodí, je vážně dokonalý, já jsem ho zrovna taky dnes dokončila, pro změnu z mé oblíbené kolekce Jovial:-) Krásný předvánoční čas, Jana

    OdpovědětVymazat
  18. krásne tvoreníčko! nádherné látky a výsledný efekt šikovných rúk úžasný! posielam pozdrav, natália

    OdpovědětVymazat
  19. polštářek je nádhený...a my se na vánoce taky už moc těšíme :o) a první várka perníčků už je fuč "o)

    OdpovědětVymazat
  20. Boooženku, to je nádheráá a krásna prácička.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...