pondělí 26. listopadu 2012

Už o mesiac!




Toto tešenie sa na Vianoce mi niekedy pripadá možno aj o kúsok krajšie než Vianoce samotné. Tie už sú v kútiku duše sprevádzané strachom z ich skorého konca a návratu do bežnej každodennej rutiny. Dnes som si upiekla perníčky, tie samozrejme do Vianoc nevydžia, ale na dotvorenie atmosféry pri vyberaní vianočných darčekov, či ich šití, to úplne stačí. Cez víkend som si naviac kúpila krásnu "šúpolienku" anjela, ktorá, dúfam, bude pekne držať na špici stromčeka! Už pár dní mám doma aj baliaci papier na darčeky, toho roku to vyhral z Marks&Spencer a moja milá a nesmierne šikovná kamarátka Laďka mi pre Vašíčka vytvorila a poslala menovky na darčeky, aby si ich sám spoznal, keďže čítať ešte pochopiteľne nevie (ale inak je geniálny, to je jasné :)). Čo sa týka darčekov, Vašíček už má všetko vybrané a objednané, toho roku som na seba s výberom obzvlášť pyšná! A ako ste na tom vy? Pochváľte sa!

Rada by som v závere dodatočne pogratulovala všetkým Katkám, čo navštevujú moj blog (a viem, že ich nie je málo), predovšetkým ale mojej zlatej sesternici, ktorá na svoje meniny slávi aj narodeniny. Takže, Katuška, všetci traja Ťa srdečne pozdravujeme a prajeme všetko najlepšie!

6 komentářů:

  1. Baruško koukám, tys už dokonale připravená:-)))
    Já předevčírem vytáhla látky na dalčích pět dárků, včera všechno nastříhala, do Mikuláše mám hotovo:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. tá anjelka je prekrásna!
    milujem vianoce, ale ano, to tešenie sa a čakanie (čas adventný) je asi krajší ako samotný vianočný deň
    a medovníky upečené! to ja nemôžem, pustila by som sa do nich i ja a mohla by som piecť každý druhý deň:)
    prajem príjemné adventné dni plné lásky, čakania i tvorenia

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, Barborko! Nepřipomínej, nepřipomínej, jsem ve skluzu :o) ale i tak se moooc těším, hlavně kvůli dětem a těm jejich rozzářeným očkám :o) pa,L.

    OdpovědětVymazat
  4. Medovníčky!!!! to je asi to jediné, co budu letos péct, stará rodinná receptura, to nemůžu vynechat...

    OdpovědětVymazat
  5. Taky miluji vanocni pripravy vic nez vanocni den. Cele to planovani co letos budu pect...a jake darky ....zdobeni stromecku...Snih a zimu u nas na vanoce nemame - pravy opak :) ale prave ceske pernicky na australskem stromecku chybet nebudou! Dokonce i s darky jsem letos v predstihu vanocni ponozky ktere jsem sila uz v rijnu jsou na ceste k mym blizkym.
    Andelicek a pernicky mas povedene :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,
    vybrala jsem Tě do dotazniku, snad se nezlobis ;-)
    http://hauswajf.blogspot.cz/2012/11/jedenactka.html

    to je fakt nádhera, já uz letos take chystam trochu drive, deti uz jsou v tom"spravnem"veku

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...