středa 7. listopadu 2012

Jelenia

Chcela som novú peňaženku. Chcela som veľkú, s kopou priehradok a kapsičkami na karty. Že zbožňujem echino, je už vec verejne známa a že poslednou dobou milujem aj všetko, čo sa "otrelo" o jeleňa a parožie, sa asi ešte len vedieť bude. Dokonca som si zo Slovenska doniesla jeden skutočný obrovský paroh, ktorým hodlám prizdobiť našu domácnosť. Manžel je v strehu, aby som ho náhodou nedala nad posteľ :D Ale naspäť k peňaženke. Šila som ju skoro tri dni, zdržanie bolo sposobené hlavne častým páraním. Nakoniec všetko sedí, ale kovový zips drhne, vnútro je až moc "bohaté" a prešitie... uf, no skrátka, lepšie už to nebude!



11 komentářů:

  1. Jsi prostě hvězda, líbí se mi moc ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Beruško a teď už ti jen přeju, ať ji máš neustále natřískanou prachama, když je ta krasavice taaaak veliká :-)....proto já mám peněžneku malou :-))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  3. Barunko, náááádhera, super peněženka, moc se mi líbí ten jelen, je to fakt vtipné ........... jo, a věř mi, já tomu moc dobře rozumím, jsem dcerou vášnivého myslivce a celý život jsem vyrůstala mezi parohy a trofejemi, :-) :-) :-) ..........Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Ó jé, ta je krásná!!! A ta originální látka, budeš s ní nepřehlédnutelná :o) hezký večer, L.

    OdpovědětVymazat
  5. Je úžasná :) Na tyhle věci já si netroufnu..Pěkný večer Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tfuj tfuj .. ať v ní vždycky najdeš dost a dost ... Je krásná, uvnitř i navenek...
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Hm, tenhle post mi nějak unikl. Barborko, máš to parádní!! Opravdu se ti povedla! Ať ti krásně slouží :-) Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá skvěle!! Teď ještě aby fungovala - že jako po každém otevření z ní vypadne bankovka alespoň se dvěma nulama :o)))

    OdpovědětVymazat
  9. Barborko, je to krásná dokonalá peněženka. mám slabost pro puntíky (i když zatím mě drží hlavně ty na červeném podkladě) i pro jeleny, takže naprosto chápu. krásně jsi zkombinovala látky a je to jako vždy perfektně ušito.
    s tím zipem, že drhne, jsem měla taky trápení, respektive kamarádka, protože má ode mne kabelku, kde taky jde zip takhle "do zatáčky". pořád to drhlo, potíraly jsme to mýdlem, což pomohlo. kabelku nosila a byla spokojená, až se zip rozbil. teď ho právě vyměňuju raději za plastový. mám ráda kovové zipy, ale buď nebyl kvalitní, nebo to prostě do té zatáčky dostávalo moc zabrat. každopádně ti přeji, ať tyto problémy nemáš :).
    krásně tvoříš, ráda jsem zase po čase u tebe pobyla. měj se pěkně!

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá skvěle! Nezbývá než popřát aby byla také bohatě naditá:-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...