středa 14. listopadu 2012

Deka pre Evelínku

Moja kamarátka Evička, s ktorou som sa zoznámila na plávaní s bábätkami, má krásnu dcérku Evelínu a na ceste iste ďalšiu krásavicu Rozárku, ktorá sa má narodiť už čo nevidieť. Evička je krásna žena so skvelým vkusom a tak som jej želanie, aby som jej ušila tašku na pláž, puzdro na kozmetiku, krabicu pre kamarátku a deku pre deti dlho nebrala vážne. Myslela som si totiž, že všetky tieto veci si može niekde kúpiť a že to vraví len tak zo slušnosti. Keď to ale opakovala niekoľkokrát, tak som pochopila, že by jej to asi skutočne urobilo radosť a tak sa teraz - o 5 min. 12 - dávam do práce. K deke ešte pribudnú dva vankúšiky a potom iste pribudnú i ostatné veci z jej zoznamu.
Vďaka tejto deke som sa ale prvýkrát odhodlala k voľnému prešívaniu. Hoci mám quiltovaciu patku doma presne tak dlho ako stroj, vždy som sa toho bála. Teraz vidím, že nebolo prečo. Hoci tvary ešte nemám dokonalé a bude to chcieť potrénovať, ale steh sa mi kupodivu podarilo vyladiť celkom rýchlo a bavilo ma, ako rýchlo sa týmto sposobom dá deka prešiť. Takže už sa teším na ďalšie quiltovacie projekty!


15 komentářů:

  1. Barborko, nádherné!!! Máš to opravdu krásné! Moc! A mohu mít rovnou dotaz? Odhodlávám se ke koupi patky, ale nevím, jestli to pak zvládnu. Prošívala jsi jen tak "hala bala", prostě jsi točila dekou podle vlastního mínění (a odkud - od středu deky?), nebo jsi měla nějakou šablonku? Moc děkuji za odpověď a radu :-) Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko ahoj a veľká vďaka za všetky Tvoje milé návštevy mojich blogových príspevkov! Pršívala som hala-bala, ale najskor som sa dívala na nete, aký by to malo mať tvar. No nie úplne vždy sa to darilo, práve to potrebujem ešte potrénovať, aby boli tie meandry rovnako veľké a také pravidelnejšie, ale inak stačí šiť tak od oka ;)

      Vymazat
    2. Baru, moc děkuji za odpověď! Pořád se k tomu odhodlávám a moc ráda bych to také vyzkoušela. Tak uvidím, jestli třeba Ježíšek nenadělí :-) Pa, J.

      Vymazat
  2. Jóvka, Baru, to je nádhera!!! Deka je vskutku překrásná, moc se Ti to povedlo! Už se těším na zbytek "kolekce". Hezký den! L.

    OdpovědětVymazat
  3. Baru, ta jedherná!!!! Jak je velká?

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu nádhera, povedla se. Moc se mi líbí ten motiv.

    OdpovědětVymazat
  5. Barunko, Ty jsi čím dál tím lepší! Ta deka je nádherná!
    Taky už se těším na "zbytek" :)

    OdpovědětVymazat
  6. Barborka, nádherná!!! To quiltovanie vyzerá super, si šikulka :)

    OdpovědětVymazat
  7. Barunko, to je N.Á.D.H.E.R.A .........překrásná dečka, moc se ti ponedla ......Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Boha jeho, Ty jsi snad superžena rodu čmanilského, drahá moja;-D! Je niečo, co Ty nesvedeš? No deka je každoprdně ako ináč než epesní!!! Látky jsou úvatné. Si piš, že kamerinda bude totálně chčastná;=))). Čuky muky Míša

    OdpovědětVymazat
  9. Bola som sa nechať podstrihnúť a ešte pred spaním nakukujem, či sa deka páči a tu toľko milých osobok a toľko chvály... zo srdca ďakujem, dnes sa bude krásne zaspávať :-x

    OdpovědětVymazat
  10. nadherna deka - super pracicka - krasa - tesim na dalsie vytvoriky :D

    OdpovědětVymazat
  11. je prekrásna a super prešitá, veru si sa nemala báť, nádhera ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Barborko, je nádherná....a prošití super!

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná práce, prošití je dokonalé, látky úžasné...moc se těším, co dalšího přibude z dlouhého seznamu :O)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...