pátek 19. října 2012

Šťastie praje pripraveným

Tak som to vzala s týmto príslovím vážne a okrem toho, že som už na jar ušila z nádherných vianočných látok od Leciena Vašíčkovi adventný kalendár, tak dnes pribudol i behom pár dní ušitý vankúš. Teším sa hlavne vydarenému "vintage" vzhľadu, po vypraní sa látky krásne zbehli a vyzerá teda tak, akoby na ňom spávala ešte moja prababka :) Prešíval sa celý v rukách a podľa tohoto, ktorým som sa inšpirovala, by mal pribudnúť ešte nápis (bol by ale v slovenčine, ev. češtine!). Ale mne sa ho nepodarilo pekne vyšiť a tak váham, či si ho tam nechám vyšiť niekým šikovnejším, alebo to už nechám bez nápisu.
Ešte mi tu nejaké kúsky týchto krásnych látok ostali a tak som neodolala a objednala si ďalšiu knižku od úžasnej Lynette Anderson a teším sa, čo pekného ešte do Vianoc stihnem. Vonku je krásna jeseň, farby a vône ktorej zbožňujem, ale na Vianoce sa už hrozne teším. Možno aj preto, alebo hlavne preto, že ich snáď Vačík začne konečne trochu viac vnímať... chápať možno až o rok ;)

A na záver Vašík, ktorý sa dal zaostriť len za pomoci blesku. Ako vidieť na fotke vľavo dolu, vyfotil aj on mňa ;)





13 komentářů:

  1. Ahoj, Barborko! Polštář je nádherný, a koukám, že Vašík je celej tatínek, hrozně moc se mu podobá! Krásný víkend! Lumpi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, to som rada, že to píšeš! Väčšina ľudí sa nechá zmiasť jeho tmavohnedými očami, ktoré má po mne. Ale tvar očí, dlhánske mihalnice (řasy ;)) a nos a aj povahu asi, má po Alešovi. Ak budeme mať niekedy dcérku, tak si prajem, aby mala po mužovi práve oči, vrátane zelenej farby :D Maj krásny víkend i Ty!

      Vymazat
  2. Barborko, jéžiš, no to je paráda!!! Polštář je úžasný, opravdu jak z předminulého století, moc se Ti povedl!!! Hezký víkend! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Lenko, i Tebe krásny víkend ;)

      Vymazat
  3. Vašík je krásny a vankúš dokonalý. Knihu mám, pravdu povediac mňa moc neoslovila ... som zvedavá ako sa Ti bude páčiť...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabika, to vážne? No to sa už tak neteším :( Snáď aspoň nejaký projekt bude užitočný!

      Vymazat
  4. Barborka, klobúk dolu pred takouto prípravou na Vianoce už na jar :) Vankúšik je nádherný!

    OdpovědětVymazat
  5. Barborko, Ty jsi tedy vzorná :-) Polštář nádherný a Vašík ještě více, šmudlík ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Barborko, to je krááása, moc se vám povedl...........Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekne ďakujem! Vankúšik (teda nie je to žiaden drobček, ale tá zdrobnenina vychádza z toho, ako som si ho zamilovala :)) je úžasné príjemný a asi si budem musieť ušiť ešte jeden, čo bude "v provozu" aj po zvyšok roka. A je veľmi jednoduchý na ušitie, tak neváhajte, použite zvyšky látok a šup do toho ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Wau Barborka, krásny vankúšik.Tiež mám ušité "vianočné vankúše" z tejto kolekcie a už sa neviem dočkať, kedy ich vytiahnem:-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...