pondělí 8. října 2012

Prstobolenie

Nejak poslednou dobou nestíham blogovať, za čo sa ospravedlňujem mojim milým "sledovateľkám". Chcela by som poďakovať za všetky krásne slová pod mojom posledným "výročným" blogom! Moj drahý muž ma počas nášho dovolenkového pobytu u prarodičov na Morave posadil do auta a odviezol na dva dni do krásneho horského wellness hotelu Horal (pričom ja som celý čas nevedela, kam sa vlastne ide), kde sme si vychutnávali nielen jeden druhého, ale aj túry do okolia (dokonca sme prešli až na Slovensko!), masáže, výrivky, bazén... a to všetko prvýkrát bez nášho synáčika. Srandovné bolo, že našou najčastešou témou sa stal práve on a po dvoch dňoch sme sa nemohli dočkať, kedy si ho znovu postiskáme.
Potom sme sa spoločne presunuli do Českého Krumlova, kam sme zavítali presne po troch rokov od našich "líbánek". Svatováclavské menu, jarmark a krásu mesta sme si tentokrát užívali už aj s malým Václavom :)
Po návrate som sa vrhla na šitie krabičiek, ktoré som prisľúbila dvom milým dámam a aby toho nebolo na moje prsty dosť (krabica je skutočne náročná a kto nevie šiť s náprstkom ako ja, tak sa musí zmieriť s dopichanými prstami, z ktorých až zlieza koža a so zničenými nehtami), tak som si ešte cez víkend nastrihala na vankúšik podľa knižky Country Cottage Quilting - Lynette Anderson, ktorú som vám ukázala na fotkách v niektorom z predošlých blogov. Je plný aplikácii a celý ručne prequiltovaný... ale tá radosť! Asi si ho nájde niekto pod stromčekom, no to len za predpokladu, že sa dovtedy na neho dostatočne vynadívam a budem schopná sa s ním rozlúčiť ;)









19 komentářů:

  1. Ten polštář je fantastický....

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky Baruško! Krabice skvělé, ostatně jako vždy:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Barborka, ani nemám slov, akú krásu si ušila, krabičky aj vankúšik sú nádherné. Aj ja by som mala problém sa s nimi rozlúčiť. A to manželovo prekvapko tíško ale v dobrom závidím, môjho manžela by niečo také asi ani nenapadlo. Napriek tomu je pre mňa aj tak ten naj:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Baru .. parádní ... nádherný výlet ... krabice jsou úchvatné a polštář je dílo ... máš zlaté ruce holka ...

    OdpovědětVymazat
  5. No to je novinek! Až vám závidím, jak jste si užívali... ale v dobrém...samozřejmě. :)
    Tvoje práce je neskutečně krásná a Tvých prstíků je mi upřímně líto. Barunko, mám takové malé ploché kleštičky po ruce vždycky, když šiju něco, co bude tvrdé nebo vícevrstvé a úspěšně je používám k protahování jehly. Prstíky bolí o hodně míň. :)
    Zajdi někam do hobby marketu a poptej se. Mělo by to být spíš nádobíčko pro elektrikáře.

    OdpovědětVymazat
  6. No to je nádhera, ani nemám slov, krabice má krásné barvy, polštář úžasně skombinované motivy, oboje je krásně vypracované, na to bych asi trpělivost neměla... klobou dolů :))
    Já jsem letos v Krumlově byla poprvé, přijeli jsme tam po vodě, sjížděli jsme Vltavu, kouzelné místo...

    OdpovědětVymazat
  7. Wow! Všetko nádherné! Aj tá dovolenka znie dobre, aj krabičky sú krásne a za vankúšik máš veľký obdiv :)

    OdpovědětVymazat
  8. Barborko, máš to všechno nádherné - ale to je u Tebe standard, to mě nepřekvapuje. A malý Vašík nějak moc povyrostl, ne? Už to není to "mimino", ale malej chlapec, a moc krásnej! Posílám pozdravení! Lumpi

    OdpovědětVymazat
  9. ten polštář je nádherný, fakt klobouk dolů před tvou trpělivostí! tento týden rozdávám na blogu dárečky. přijď si zasoutěžit! :-) s.

    OdpovědětVymazat
  10. Barborka - tak to ta obdivujem ako krasne si to povysivala... nadhera - a krasny oddych ste mali - a to byva vzdy, ked su rodicia bez detureniec - u nas to je stale tak, ked nemame dievcence pri sebe, tak debata je vzdy len o dievcatach :D - sikulka...

    OdpovědětVymazat
  11. Muže závidím a výtvory jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, Barborko! Na tento příspěvek se nemůžu vynadívat! Tvoje šité krabičky mi berou dech, z polštářku asi nebudu spát a ti Tvoji chlapi, ti jsou nejkrásnější ;o) krásný podzimní den! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  13. Barborka, tak na tento vankúšik sa chystám aj ja....študujem ho zakaždým (nepoviem v ktorej miestnosti, ale len tam mám občas klud):-).....a tiež by som ním chcela niekoho obdarovať. Každopádne tebe sa vydaril na 1***, aj krabičky samozrejme:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Veľmi pekne všetkým ďakujem! Nie je v mojich silách (hlavne z časových dovodov, lebo toho voľného je čím ďalej tým menej a skúšam ho rozumne rozdeliť medzi koníček a manžela :)) poďakovať každej z vás osobitne, ale všetko poctivo čítam, z každej pochvaly sa veľmi teším a naozaj ďakujem za vašu priazeň a milé slová.

    OdpovědětVymazat
  15. Barborko prstobolení se vyplatilo, ruce máš opravdu zlaté, ale to je známo už dlouho! A ten účes Ti děsně sekne!

    OdpovědětVymazat
  16. Aaaa, Barborka zpět! :-) A tolik krásy na blogu... krabičky jsou opravdu nádherné!!! Moc se ti povedly. No a polštář... parádní!!!
    Na fotkách vám to strašlivě moc krásně sluší! :-)
    Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
  17. Ach a och. Ty krabičky jsou úžasné. Mě nejvíc oslovila ta druhá. Je super, že jste si tak hezky užili oddychový čas bez dítka i výlet do Krumlova. Moje oblíbené město. A furt teda ale nedokážu pochopit, jak někdo může být tak šikovný.

    OdpovědětVymazat
  18. Ty Tvý echino kulaťáky já prostě zbožňuju!
    ...a mimochodem Ty krátký vlasy jsou velice šmrncovní!
    Brzy se uzdrav, pa
    Pavlína

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...