pondělí 29. října 2012

Kill the bacil

Vašíka od piatku zase prepadla nejaká nádcha. Našťastie sa to doposiaľ obišlo bez teploty, "len" sople a sem-tam kašeľ. Aby bol vonku pekne v teplúčku, napadlo mi dnes, že mu ušijem čiapku z ešte minuloročnej Mariny Quilt, na ktorú som si robila zálusk a ešte sa k nej nedostala... tak konečne! Dopadlo to fajn a tak zakrátko pribudol aj nákrčník v rovnakom "duchu". A to som si na začiatku hovorila, že to len skúsim zo zvyškov látok, keby náhodou nesadla veľkosť. Tá je teda tak akurát a ani o chlp väčšia, ale aspoň bude mať ušká poriadne chránené pred vetrom. Model ale nespolupracoval a na fotky zapózovať nechcel a tak fotky dnes "nezáživné" a pri večernom svetle i trochu zastreté, čo už?!



9 komentářů:

  1. tak toto je uzastne - nadherne - ja len hackujem take nieco, ale takato je uplne genialna...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ja keby som vedela háčkovať, tak si rada uháčkujem, ale neviem, tak nemám na výber :) Každopádne ďakujem :-x

      Vymazat
  2. Barunko, to je nááááádhera,.......... já vím, že ti to píšu do každého komentíku, ale nemůžu si pomoct,........... šiješ nádherně a já jen v němém úžasu koukám na tu nádheru ...........Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, kľudne to napíš aj nabudúce... teda, ak si to budeš myslieť... radosť mám vždy veľkú a ďakujem ;)

      Vymazat
  3. Úžasná barevná kombinace! určitě by slušela i dospělákům:))

    ...ta musí 100% bacila vypudit!

    OdpovědětVymazat
  4. Barborka, nádherná farebná kombinácia aj prevedenie. Vašík v nich bude určite fešák :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle čepičky jsou k nezaplacení! Kdysi jsem v takovém střihu kupovala Rozárce, letos v ní venku pobíhá Adámek. Ale ušitá šikovnou maminkou... určitě zahřeje ještě víc :-) Barborko, moc se ti povedla, včetně nákrčníku... Vašík ti bude dělat parádu! :-) Mějte se krásně a ať bacilové rychle dají pokoj! :-) Pa, J.

    OdpovědětVymazat
  6. žjovka, tak to je naprosto luxusní záležitost!!! Baru, to se Ti fakt obrovsky povedlo!!!!!! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  7. No ja mám radosť, že i vám sa táto vlastne skúšobná verzia páči! Ďakujem všetkým za milé zastavenie ;)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...