pátek 14. září 2012

Krabica pokladov

Dnes som dokončila už dávno vymyslenú a vo veľmi pomalom procese (vzhľadom na moje bývalé tempo) vyrábanú krabicu. Väčšinou, keď si kúpim nejakú látku, tak už pri pohľade na ňu zhruba viem, čo z nej budem šiť. Túto krásnu látku (zase echino, tentokrát Wish - black) som mala doma už nejakú dobu a nápad, na čo ju použiť, sa nie a nie dostaviť.
Až ma zrazu jedného dňa pobozkala múza a bolo mi jasné, že napriek tomu, že som si po dokončení tej poslednej (a zároveň prvej!) krabice (ktorú si odo mňa kúpila milá Jolanka) myslela, že už nikdy žiadnu ďalšiu šiť nebudem. Ale čo, prsty sa zahojili a ostala len túžba vidieť znova krabicu "oblečenú" do ďalšej krásnej látky. Dnes prsty opäť bolia, ale krabica už má zase novú majiteľku (Gabiku) a ten pocit, že snáď bude dobre slúžiť a tešiť pohľad tejto milej dámy, mi za to stál ;)


A z USA mi prišla krásna kniha, kde ma uchvátil skoro každý projekt, ale jednoznačne najviac quilty! Na jar a v lete sa mi podarilo nahrabať krásne látky z kolekcie Buttons and blooms a myslím, že sa na daný projekt budú krásne hodiť. Ale deku, ak nejaká nakoniec vznikne, uvidíte až keď už dávno zabudnete na tento príspevok. Hodlám to totiž považovať za svoj "zimný projekt", takže snáď na jar, keď budú kvitnúť prvé kvety, vykvitnú aj tie na mojej deke... a to som optimista :)

Nevedela som sa rozhodnúť, ktorú ušiť, ale nakoniec to asi vyhrá tá v knižke...
 A ak si pamätáte, kedysi som písala, že sme sa boli s Vašíkom fotiť... tak tu sú konečne fotky! Ale Vašík už odvtedy zase podrástol a mame sa skrátili vlasy :)


9 komentářů:

  1. Nádherné fotečky....ta s bublinkami je fakt kouzelná...:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ó, tak ta krabice mě dostala... nádherná práce a ty barvy... jůůůů, ňam ňam ňam! Nedivím se, že je hned prodaná, je to jedinečný kousek! A s Vašíkem vám to spolu moooc sluší!!! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  3. Baru, Ty jsi tak krásná baba! A ten Tvůj malíček okatý je celý Ty... a ke všemu jsi ještě strašně šikovná, to je teda kombinace :o) krabice se ti moc povedla!

    OdpovědětVymazat
  4. Nadherna krabica, skvele latky, nadherne skombinovane. Proste pastva pre oci!!!
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Barborka, fotky s Vašíčkom sú kúzelné... milujem fotky s deťmi, tie moje stále fotím, ale fotiek s nimi mám veru pár ...
    Teším sa čo vykúzliš počas dlhých zimných večerov, a s tým tempom je to u mňa ešte horšie, už si ani neviem nájsť čas na to moje hobby ... lebo zadeliť čas medzi deti, domácnosť ... to je už nemožné hlavne v čase výukyked ráno odídem a večer sa vraciam z práce, ešte že je to moja naj práca a máme po ruke aspoň jednu babku ...

    Krásne posledné letné dni, aj keď už letne nevyzerajú...

    OdpovědětVymazat
  6. Krabice je přímo luxusní!!
    a fotky s vašíkem nádherné...

    OdpovědětVymazat
  7. Barborko, krabice se Ti náramně povedla! Kombinace látek je super! No a fotečky... parádní :-) Moc Vám to spolu sluší :-) Hezkou neděli, Jola

    OdpovědětVymazat
  8. Barborko je nádherná...tu bych neuměla poslat dál...no a fotky se moc povedly...

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...