středa 8. srpna 2012

Tak som zase šila...

Dnes sa mi nechce veľmi písať, ani vlastne nemám o čom, fotky povedia viac...

Proste som ju musela z echina skúsiť! Má kožené uchá a je na predaj tu, hoci by som si ju najradšej nechala, ale tak to mám s každou a potom sa naopak teším, keď sa "rozletia" po svete a robia radosť a službu niekomu inému.


Deka konečne dokončená! A poputuje k Pavlínke, aby na Vianoce (snáď) potešila jej dcérku Elenku spolu s inými krásnymi doplnkami do jej izby, ktoré už Pavlínka stihla sama ušiť. Dúfam, že deka pri nich nebude "blednúť závisťou" ;)



7 komentářů:

  1. Barborko, to je taková krása!!!!!!!!!!!
    Echino...úchvatná, "divočina", do které nejde se zamilovat!)
    No a ta deka!
    Áááách....

    OdpovědětVymazat
  2. Barborka, tak kabelka je krásna ako všetky tvoje kabelky....ale tá deka, tak to naozaj nenachádzam slov, je perfektná, krásna, úžasná...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta kabelka je SKVĚLÁ!!!
    A ta deka.... Já nemám slov!...jen zírám... Tohle nikdy nedokážu.

    OdpovědětVymazat
  4. Nepochopím, že tohle dokáže někdo vyrobit. Je to nádhera a skláním se až k zemi!

    OdpovědětVymazat
  5. Údivem valím oči... to je úžasné... krásné barvy, nádherné tvary, nádherně vypracováno... paráda, paráda, paráda!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ďakujem krásne za milé slová! Ešte pred nejakým časom by som ani ja neverila, že raz budem sama šiť takéto veci a ono to ide. Ale chce to veľa času a toho mám čoraz menej, takže aj túto deku som šila niekoľko mesiacov. A moja radosť z výsledku sa násobí s vašimi pochvalami ;)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...