úterý 14. srpna 2012

Peňaženka

Každoročné rodinné stretnutie sa blíži. Na tom poslednom som prisľúbila dcérke mojej sesternice, ktorá je na prahu puberty, peňaženku. A teta predsa nemože sklamať a tváriť sa, že zabudla, tak dnešné dopoludnie skoro celé padlo na túto peňaženku a mne neostáva než dúfať, že naplní očakávanie mladej dámy i keď bude darovaná bez obsahu :)



A na záver trochu "nová" ja :)

15 komentářů:

  1. Baruško, ty jsi krásná!!!
    A peněženka taky. to kožené kolečko s nýtkem je krásný detail. I to, jak máš vychytané rozložení vzoru na látce...
    Krása, krása, krása!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, ďakujem :-x Si tak všímavá, teším sa, že Ti neunikli doležité detily ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty vlasy ti tak neskuetčně sluší..super!

    OdpovědětVymazat
  4. No páni!! Baruško, Ty jsi to teď ještě vylepšila!...a to jsem si myslela, že už to víc nejde!:)....Moc Ti to sluší!
    A šrajtoflička pro pubošku je senzační!
    P.S. Po několika (hodně) letech v melíru jsem se minulý týden vrátila ke své původní tmavě hnědé. Ale už to dá fakt práci - aby to nebyl ten "přírodní melír"! :o)))

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší. Peněženka je krásná.

    OdpovědětVymazat
  6. Barborko změna účesu je úžasná jsi fakt kočka !!! a peněženka je krásná určitě udělá radost, líbí se mi to kožené kolečko na dozdobení :-))

    OdpovědětVymazat
  7. penazenka je nadherna a myslim ze urcite bude mat uspech... a aspon centik jej tam hod :D chi :D a uces je suprovy... :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ja odpadnem.... neboli sme my v rovnaky deň u kaderničky, ja po hadam 3 rokoch ... Vyzeras báječne...a peňaženka dokonale spracovaná ako od Teba.

    OdpovědětVymazat
  9. Juuu, NOVA KOBRA o:-) No, Baru, kurna u te kadernice si nechala snad 10 let, ne? nedesi doma chlopka, ze ma taku mladicu o:-))) Jinac penezenka je super, detailiky se moc vyvedly...Papa...

    OdpovědětVymazat
  10. Barborko, ty jsi úplně nová! Strašně moc ti to sekne! Panejo, obr změna! Ale rozhodně k dobrému, fakt ti to neskutečně prospělo. Neukápla ti slza, když padaly ty dlouhé vlasy? :-)
    Peněženka je super!!! Moc se ti povedla :-)
    Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
  11. Tý jo tak ty vlasy jsou super! Jsi kočka!

    OdpovědětVymazat
  12. Oj, vy lichotnice ;) Ďakujem! Je fakt, že my všetci hovoria, že mi to ubralo roky a veru ani slza neukvapla, som s novým účesom už vlastne zžitá, až je mi ľúto, že som takúto sviežu zmenu neskúsila už dávno, keď som ešte bola bez jedinej vrásky ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Barborko, to je změna! ale parádní!!! Moooc Ti to sluší, kráska!
    A peněženka je vychytaná, krásné detaily a ta preciznost...

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj a děkuji za návštěvu u mně. Chtěla jsem odpovědět na otázku ohledně prarodičů ze Svitu - moje rodné příjmení jsem si ponechala a přibrala manželovo, takže je vlastně v názvu blogu - Vad. Starý oco je Alexander Vad, stará mama Viera Vadová. (ale mezi námi a úplně potichu řečeno, myslím, že tam moc dobrou pověst nemají...ne všichni rodinní členové se hodí do rámečku na krbovou římsu :-) Hezký večer. A ten sestřih je cool. Já si teď už rok nechávám narůst vlasy a jsem z toho na nervy. Asi půjdu zase na krátko...

    OdpovědětVymazat
  15. Barborko, nakukuju po dlouhatánské době a je to nespravedlivé, ty jsi čím dál krásnější! Já přemlouvám okolí ke svým krátkým vlasům už hodně dlouho a furt nechtějí povolit. Tobě to moc sluší, peněženka jako vždy parádní, vychytaná - určitě se musela líbit!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...