úterý 28. srpna 2012

Moja

Už sú to takmer dva roky, čo som znovu po hrozne dlhej dobe a v úplne inom merítku opätovne priľnula k šitiu. Stalo sa tak vďaka Bellet a časopisu Marinu a všetko, čo som sa za tieto dva roky naučila som nakoniec zúročila v kabelke podľa mojho vlastného návrhu. Nie som v tomto smere odvážna a trvalo mi dlho, než som sa k niečomu takému odhodlala. Mám radšej, keď niekto všetko odskúša za mňa a ja už sa len ako somárik držím návodu krok za krokom. U tejto kabelky som teda do poslednej chvíle tŕpla, ako to dopadne, či bude aspoň trochu podobná mojmu nákresu a či nepokazím nádhernú látku (samozrejme Echino - bon-bon), ktorú by som teda oplakala. Použila som i krásne kožené uchá zase od Jany - Látky pro vás, ktoré sa dajú odopnúť a taška sa tak dá pohodlne vyprat v prípade silného znečistenia.
No a čo vám budem viacej písať... radosť mám náramnú a to i cez to (či možno o to viac), že ju hodlám pustiť do sveta.




10 komentářů:

  1. Ola Beru ... tak to je další velmi povedený kousek ... chválím vlastní návrh ... je to KUS ...

    OdpovědětVymazat
  2. no je nádherná..........tu látku naprosto zbožňuju....a ty detaily, moc se ti povedla....

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný střih, kabelka vypadá parádně! A látky jsou opravdu božíííí! J.

    OdpovědětVymazat
  4. Baru, tak to je tedy nádhera. Ty dva roky zkušeností jsi zužitkovala naprosto skvěle, je vidět, že ses toho opravdu hodně naučila. Kabelka je parádní, nádherně propracovaná, látka je překrásná. Krásný den! L.

    OdpovědětVymazat
  5. Barborka, tvoja kabelka je fakt uzasna!!! Krasne detaily, skoda, ze si ju nemozem chytit do ruk, hned by som si ju obzerala aj pol hodiny. Ja som tiez naposledy sila kabelku podla vlastneho navrhu tak presne viem ako si sa bala.
    Tesim sa na tvoju dalsiu kabelku!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se ti povedla :).

    http://mylittlespottedblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Baru, povedla se ti a jak ji to Echino sekne :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Ďakujem za komplimenty, teším sa z nej veľmi!
    Amelka, to Ťa trápiť nemusí, Ty si skvelá mama a zvládaš toho viac než my všetky dohromady a máš za tom moj obrovskú obdiv a úctu.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná taška :) dala by sa aj kúpiť? :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...