pondělí 30. července 2012

Nové police

V nedeľu sme konečne zrealizovali moju predstavu políc na knihy vo Vašíkovej izbe. Police už nám tu ležali pár týždňov a nie a nie sa donútiť ich navŕtať. Tiež to tak máte? ...keď si ja totiž niečo vymyslím, tak robím všetko preto, aby som to mala čo najskor doma a keď už to mám doma, tak akoby časť nadšenia opadne a prejde ešte mnoho času, kým sa nápad stane skutočnosťou. Ale radosť je aj tak nesmierna, hlavne, ak sa predstava vydarí... čo poviete?


Police Ikea Ribba


14 komentářů:

  1. Vypadá to krásně. Já vždycky pro tyhle police jedu a nikdy je nemají v bílé :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné police a ta autíčková bordura super.Je od Lepeto?Zařizuju pokojík synovi a váhám zda koupit autíčka a nalepit na skříňky a nějakou na zeď.Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, áno, je to Lepeeto, kupovali sme už pred viac ako dvoma rokmi, nemám prehľad o ich ponuke teraz, ale snáď ich ešte majú! Vrelo odporúčam, aj keď ja by som si dnes vedela iste vybrať aj na www.lavmi.cz

      Vymazat
  3. Krásná police, pěkný nápad! Pro nás by byla bohužel akorát podobná police přes celou stěnu :o) máme tolik dětských knížek, po nás, po prarodičích, od známých, že to musíme mít v obrovské skříni...

    OdpovědětVymazat
  4. Barborko, díky za inspiraci (koukla jsem, že mají police i v přírodní). DOmišek má knížek dvě velké bedny, ale tohle se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Barborko, tak to máme společné:)
    Police vypadají báječně a vůbec celej pokojíček je skvělej!
    A Vašík ještě nespí v té bílé posteli?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majdi, ešte nie, zatiaľ je mu tá menšia tak akurát. Tá biela je momentálne pre prípad nedostatku miesta na spanie, keď príde návšteva ;)

      Vymazat
  6. Barborko, krásné. Poličky jsou teď pro malého určitě praktické, podle obrázků si krásně vybere knížečku! A koukám, že už má sundanou mřížku u postýlky!!! To náš bambula ji tam bude mít asi dlouho :-) Na druhou stranu... náš bambula by nesmírně ocenil ten parádní sedák!!! Moc krásný! Až překonám strach z těch okrajů (to máš také kédr?), tak se snad do nějakého pustím :-) Papa a krásné léto! Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko, vďaka! Veru, aj sme oľutovali, že sme Vašíkovi už odmontovali tú mrež. Vtedy v pohode zaspával okolo osmej večer, teraz tu bzuká niekedy aj do jedenástej :( Teším sa, že podsedák sa Ti páči! Je tam kédr, ale toho sa netreba vobec báť. Ja som ho šila ešte so zipsovou patkou, ale nedávno mi prišla kédrovacia patka od Lenky (z http://www.nej-sici-stroje.cz/) a už som ju vyskúšala, práca s ňou je "med lýzať" :)))

      Vymazat
    2. Barborko, děkuji! Ještě se zeptám... kupuješ tedy kédr? V Ragosu? Mohla bys mi, prosím, nějaký obchůdek doporučit. Přeci jenom už máš hodně zkušeností :-) Ještě mě čeká obšití sedáků/matrací... nevím, jak to napsat. Kdysi přes Marinu jsem si koupila molitanové čtverce, tak bych to ráda už zkusila s kédrem. Ty vaky mě také baví. Máme jeden koupený a využívá celá rodina. Takže je potřeba došít další. Jen váhám, jestli vyplnit polystyrenovýma kuličkama, či dutým vláknem. Ty máš v něm, co? Předem ti děkuji za odpověď :-) J.
      PS: jo jo, to jsem si právě myslela s tou mřížkou. Adámek také krásně usne sám. Po odstranění mřížky by asi chodil navštěvovat Rozinku :-) Hlavně strašně cestuje, takže by byl asi každou chvilku venku na podlaze :-)

      Vymazat
    3. Jolanko, prepáč mi neskorú odpoveď, úplne som na to zabudla. Kédr som doteraz kupovala v Ragose, ale nepáči sa mi vysoké poštovné. Zistila som ale, že Lada ho má za rovnakú cenu a ja u nej často nakupujem výztuhy, takže nabudúce určite u nej! http://www.patchwork-lada.cz/patchwork-lada/eshop/2-1-Vyplne-vyztuze-fixace Inak, sedák mám teraz naplnený provizórne, vankúšmi a vatelínom :), ale už som objednala z fler nejaké guličky s atestom pre deti. A inak, ak sa chystáš ešte na nejaké deky do budúcna, tak Lada má bavlnený vatelín za bezkonkurenčnú cenu, ja už som nakúpila do zásoby, hoci deky už ani nie je veľmi pre koho šiť :D

      Vymazat
    4. Barborko, moc ti děkuji!!! Odkaz si hned uložím :-) Jsi moc hodná! A btw: dek nikdy není dost :-) Krásný víkend!! Jola

      Vymazat
  7. Barborko, tyto policky jsou i u nas oblibene. Moc se mi u Vasika v pokojicku libi, je totiz krasne barevny. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Bashi :) chcela by som sa spytat, kde sa daju kupit take skvele policky na knihy? :) super napad!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...