pátek 13. července 2012

Nešijem, ale aj tak si krásne žijem(e)

Od minulej stredy do dneška som sa nedotkla stroja (vlastne dnes áno, lebo som z obalu zotrela prach) a to ho nemám pokazený a aj šiť je vždy čo, len akosi nie je chuť... takýto stav som už dávno nemala (ak vobec niekedy). Do nedele sme boli na Slovensku u mamky a bolo krásne. Konečne si nechala povedať a nestála celé dni pri hrncoch, takže si oveľa viac užila nás a hlavne malého a my zase ju a všetko ostatné. V piatok sme si dokonca urobili výlet zubačkou na Štrbské Pleso. V sobotu sme sa boli vykúpať vo Vrbove (vrelo odporúčam, bolo to tam skvelé a nabudúce ideme iste znova!). Nestíhala som všetko fotiť, ale niečo málo predsa.



Tento týždeň sme sa boli s Vašíkom nechať vyfotiť u milej fotografky , ktorá fotila detičky v parku. Včera mi poslala náhľady a fotky vyzerajú krásne, už sa teším na upravené, potom sa iste pochválim ;)
Dnes ma čaká príjemné popoludnie s mojimi kamarátkami a ich synmi, takže som piekla, tvarohovo-jahodové nanuky sú v mrazničke a chystám ešte mochito... bude nám krásne aj bez slniečka, myslím...

Ten vľavo som piekla na stredajšiu grilovačku so susedmi, ktorá sa veľmi vydarila a myslím, že aj tortička bola mňam, pochvaľovali si. Žiaľ, fotku som stihla urobiť len tesne po dokončení, čo bolo asi o pol jedenástej v noci. Recept je od Vandy, ktorá ma svojimi receptmi neskutočne dráždi ;)
Ten dnešný, vpravo, je z nového Apetitu, malinovo-mandľový, krásne nadýchaný...
Krásny víkend všetkým prajem!

14 komentářů:

  1. Babu, krásne ste si to užívali a užívate a tie mňamky! A ako sa mamine páčil obrus? Je taký prenádherný, keby mne niekto taký daroval, tak ho azda ani neprestriem a dám si ho radšej pod vankúš . Taška sa ti tiež náramne vydarila a pozerám, že aj dobre slúži. Júúj, škoda, že nie sme vaši susedia, takú šikovnú susedku mať poruke :-) Pekné leto!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky, prima výlety, hned bych jela taky. Krásné léto.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná rodina a mňamózní koláčky :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně jste se užili :) A už vím, po kom jsi taková kočka! :) No po mamince přeci!
    A Vrbov, Barunko, taky známe. Vždy, když jedeme do Slovenského ráje, tak se tam stavíme vyčvachtat. A když jedeme do Žiaru (Smrečany nad LM), tak to zas jedeme do Bešeňové. Ale Vrbov se mi líbí víc :o)
    Koláče vypadají velmi, ale VELMI chutně! Dneska budu péct 3 kynuté koláče s borůvkami. Už jsem nepekla hodně dlouho - ono když je ve stínu 35, tak se mi k té troubě moc nechce :o))
    A na fotečky malučkého se už taky těším..pa

    OdpovědětVymazat
  5. Barborko to jsou bezva fotky! Koukala sem na tu fotografku a je úžasná, už se těším až sem hodíš nějakou ochutnávku. Přesně v tomhle stylu bych chtěla mít nafocenou svatbu, má to takovou lehkost:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majdi, no jasné, vy vlastne máte svadbu ešte pred sebou! Tak to vám trošku aj závidím, ja by som si dala kľudne repete (samo, že s tým istým mužom :)). Myslím, že sme mali skvelú svadbu a predsa by som dnes kopec vecí urobila inak. Hlavne by som viac delegovala jednotlivé úlohy na iných a nechala sa "opečovávať". Vtedy som si ale myslela, že čo si neobstarám sama, to nebude na 100%. Ale to asi nie je nikdy, ani keď sa roztrháš :-/

      Vymazat
  6. Baruško, ty by jsi z vleku mohla dělat fotky do těch časopisů o vaření.
    Polykám co můžu, a jdu naplánovat nějaký koláč aspoň a zítra.... kdybych ho upekla dneska, tak ho asi do půlnoci sežeru!! :oD
    A taky jsem ti chtěla napsat jak máš hezkou mamku. No co se divím, že jo?? :o)
    Se těším na fotky a užívejte si prázdniny tak krásně jako do teď. ☼

    OdpovědětVymazat
  7. jé a kde na Slovensku jste doma? já mám tatinka ze Svitu a maminku zo Spiša (Spiš.Vlachy, později SNV). Od devíti let jsem vyrůstala v ČR, takže mluvit ještě slovensky umím, psát bohužel už ne :-) Ale Tatry mám prolezené odshora dolů. To je moje srdcová záležitost... A ten obraz, který teď kreslím pro maminku k narozeninám, je na téma - Spišské Vlachy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je teda dobré, ja som práve zo Svitu :) Je pravda, že čím dlhšie som zo Slovenska preč, tým malebnejšie mi niektoré dedinky pripadajú, o Tatrách už ani nehovoriac! Na Tvoj obraz sa teším o to viac ;)

      Vymazat
  8. Dievčatá, mamka sem rada nakukuje, tak sa tentokrát iste poteší vašim komentárom ;) Ďakujem i za ňu, je pravda, že ona je veľká dáma a kočka v každom veku a situácii.
    Pečenie ma teraz chytilo, ale muž má dietu, tak nestíham jesť, využívam teda takéto hromadné príležitosti a teším sa, keď to ľuďom chutí.
    Leni, borovkové koláče by som si ale dala hneď, mňam... klasika je klasika!

    OdpovědětVymazat
  9. Že bych taky něco upekla...jsi mě úplně navnadila.....vypadá to úžasně:-)

    OdpovědětVymazat
  10. nic si nedělej s toho,že se ti nechce šít - ono to zase příjde :o)
    Hlavně,že jste si užili dovolenou.Teda tvoje maminka je kočka " je hned vidět po kom jsi "o)
    Měj se krásně pa ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Barborko, krásná fotoreportáž!!! A zubačka... tou jsem jela jednou jedinkrát a to v osmé třídě, když jsme jeli do Tater na školní výlet. Byl to zážitek! :-) A koukám, že taška ti zůstala a hned jsi ji krásně využila :-) A ty buchty... sbíhají se mi sliny! Pa, J.

    OdpovědětVymazat
  12. Barborko....já jsem nešila už půl roku...:-( Ale už se moc těším až zase začnu....:-D Zase Tě to chytne a budeš nás tu zasypávat poklady....:-D

    Krásné fotečky. Muselo to být super.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...