středa 4. července 2012

A može sa ísť!

Možno si spomeniete na obrus z hexagonov, ktorý som sa kedysi dávno, teda skoro pred polrokom, rozhodla ušiť mojej mamke k narodeninám. Zošite topu bola prechádzka ružovou záhradou v porovnaní s ručným prešívaním. Keby nebolo do kruhu, pravdepodobne by už bol obrus dávno hotový, ale takto som sa nemala čím orientovať a tak som si každý kruh musela najskor prešiť strojovo, následne párať po cca 10 cm a prešívať ručne práve vypárané miesta, kde ešte bolo vidno dierky po ihle. Do narodenín som to, ako ste iste pochopili, nestihla. Ale blížia sa meniny a to bola výzva. Posledné dni som teda prešívala a dnes konečne došila i lem... je hotovo!




Ale mám i veci, čo mi idú celkom rýchlo. Napr. kabelky "Bellet", tých som ušila už asi 8-9 ? ... už ani sama neviem. Ani jedna mi však neostala, buď som ich predala alebo rozdala :) A ten strih je pritom jeden z mála, ktoré sa mi nielen páčia, ale aj náramne vyhovujú. Ako matka oceňujem priestrannosť tejto kabelky (niekam sa tie hračky, pitie, veci na prezlečenie a pod. vopchať musia!) a keď sa človek pohrá s farebnosťou, tak je i veľmi štýlová a chic. Dnes som túto kabelku šila takmer po roku, strihla som pritom do mojej milovanej a opatrovanej látky, echino s okuliarmi a pre zmenu nešila látkovú klopu, ale použila koženkovú od Jany - Látky pro vás. Ja som spokojná a dúfam, že mi táto kabelka už ostane!

 


8 komentářů:

  1. Baru, to je zase krásné šití... ta deka mi tedy vyrazila dech, je vážně nádherná... no a z té kabelky jsem si kecla na zadek, ta mě vzala za srdce... škoda, že jsi tak "z ruky"... pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ďakujem, teším sa, že sa páči :) Deka je teda obrus, ale myslím, že ako letná deka by tiež kľudne poslúžil.
      A odkiaľ Ty si, že je Ti Praha z ruky? ;)

      Vymazat
  2. Barborko, to sis pěkně mákla! Nádherně jsi ubrus prošila!!!
    A ano, Bellet taška je perfektní! Já jsem ten šťastlivec, který má Belletku od Tebe :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Barborko,ubrus je fakt úžasný a prošívání to je bomba..jsi velká šikulka

    OdpovědětVymazat
  4. Barborka, obrus je nádherný, myslím,že maminka práve dostane svoj najkrajší a najvzácnejší obrus. A kabelka je úžasná, látka perfekt, letná....nedaj kabelku veru nikomu:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Já ten tvůj ubrus musím pochválit i tady :-) Pořád nevěřícně kroutím hlavou, jak jsi takovou krásu mohla dát dohromady. Ale ano mohla, jsi holka nesmírně šikovná!!

    OdpovědětVymazat
  6. Barborko je to skvost! To prošívání do kruhu stálo za to. Je to třešnička na krásném dortu! A kabelka z Echina a tyhle barvičky.... přesně podle mého :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta taška je naprosto famózní....a vůbec celej večer se dneska kochám tvým blogem....:-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...