středa 18. července 2012

Čučoriedkový...

Moj dnešný poznatok... aj v Prahe sa dajú zohnať chutné čerstvé čučoriedky. Dali sme si ich už s hustou smotanou a cukrom, niečo málo som zamrazila a zbytok padol na toto:

 



...jaaaj, ako ja sa už teším na zajtrajšie raňajky!

13 komentářů:

  1. Juuj, mňam, také chúťky mi tu robíš teraz večer :-)

    OdpovědětVymazat
  2. U nás už je aj po nich .. tiež som mrazila, papala, koláč robila ... juj dala by som si ale maminke v záhrade práve dozrievajú mňamkové čierne ríbezličky a tak frčíme na nich momentálne ... Barborka pozerám, že ste sa mali super na Slovensku ..u nás doma...

    OdpovědětVymazat
  3. Barborkooo, to je noční mučení a mělo by to bejt trestný! :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňáááám ... já k vám taky jdu na snídani :)

    OdpovědětVymazat
  5. No, to teď ten jogurt s medem přede mnou vypadá dost chudě....
    Přijdu s Lenkou :oD.
    Krásný den, Barborko ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Dievčatá, príďte, máme dosť. Muž je na diéte, tak je to na mne s Vašíkom :)

    OdpovědětVymazat
  7. no tak ten musel byt super spica! vyzera naozaj velmi chutne!

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Sonji, recept mám z knihy Apetit - Koláče a bála som sa ho sem opísať, aby to nebolo nejaké porušovanie autorských práv či niečo podobné, ale našla som ho na webe inde, takže tu je http://www.labuznik.com/recipe.php?ID=27351 ;)

      Vymazat
  9. No toto?? :))) Mňááám!! A zítra zase peču a zase 3 plechy :o)) a zase s čučoriedkami:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Barborko! Ještě, že mi zrovna kyne těsto na podobnou dobrůtku, jinak bych při pohledu na Tvé fotky oslintala monitor ;-) My dostali borůvky minulou neděli od mojí mamky, tak jsem zamrazili a zbytek jedli celý týden budˇ s cukrem nebo se smetanou nebo ze zmrzkou... A koláč teď peču s černým rybízem, mám ho snad radši než ten borůvkový, protože není tak sladký ;-) Hezké léto přeji, Jana

    OdpovědětVymazat
  11. To jsi musela, Barborko, koupit celou bandasku borůvek! :-) Věřím, že chutnaly! Já nedávno pekla ze zamrazených (které mi kdysi dala švagrová a já na ně úúúúplně zapomněla) velmi chutné mufínky! Zmizely rychlostí blesku :-) J.

    OdpovědětVymazat
  12. No to je radost pohledět. Skoro cítím vůni koláčků přes monitor. Ty musely bejt!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...