pátek 1. června 2012

Všetko najlepšie deťom celého sveta!

Stihla som upiecť aspoň našu obľúbenú bábovku (recept). Piekla som ju už asi 10x, ale ešte sa nám neprejedla. Na ráno ku káve je výborná. Občas ju vylepším nejakým ovocím (skúsila som už v minulosti čučoriedky), dnes malinami... užásné v kombinácii s citrónovou chuťou bábovky!
Jediná chyba je, že som ju pocukrovala ešte trochu teplú (to aby to dobre vyzeralo na fotkách a hlavne, aby som stihla ešte denné svetlo na fotenie) a tak teraz vyzerá, že som ju zabudla na balkóne, keď sa práve preháňala jedna z dnešných početných prehánok ;) Z praktického hľadiska som za to ale rada. Ja totiž pocukrované koláče, bábovky a zákusky nemám rada. Poznáte ten pocit, keď sa s chuťou idete zahryznúť, nadýchnete sa a... dusíte sa práškovým cukrom??? No a takýto vlhký cukor vytvoril akúsi kôrku, ktorá sa dá krásne odlúpnuť :)


A ešte som dnes, keď Vašík spinkal, stihla došiť kabelku, ako inak, než náramne veselú v takýto radostný deň...


Daj Boh, aby ste boli zdravé, šťastné, milované  a usmievavé, detičky zlaté, i po iné dni, nielen v ten dnešný!

zdroj: http://www.mustseeindia.com/festival/children-s-day-110

6 komentářů:

  1. Milá Barborko, nádherné přání!!! A bábovka vypadá opravdu víc než chutně :-) Hezký víkend, J.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tak Barunko...Děti by měly prožívat jen to krásné!
    Kabeluška je nádherně veselá, to se Ti povedlo!

    OdpovědětVymazat
  3. Baru, neodolala jsem a bábovka je právě v troubě... pak dám vědět, jak se povedla. Hezký večer Jitka.
    P.S. Kabeluška je krásná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, vážne? No super, tak to sa teším na správu, dúfam, že sa vydarila! U nás je veľmi obľúbená, jednak pre jednoduchosť prípravy a potom pre tú šťavnatú chuť, nemáme radi také tie suché dusivé bábovky, čo treba zapíjať čajom, aby prešli do žalúdku :)

      Vymazat
    2. Barunko, povedla se a je úžasná. Navíc jsem si dnes od rodičů přivezla starou keramickou formu, kterou jsem si vydyndala k narozkám a tak mám radost o to větší. Děkuji za recept

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...