čtvrtek 14. června 2012

Trochu retro, trochu matrix

Kabelka ušitá podľa skvelého návodu Bellet. Má niekoľko veľkých rafinovaných kapies, padlo na ňu asi rekordné množštvo látok a nakoniec neostalo ani na uchá (aké sú v návode). To mi ale príliš nevadilo, lebo už som mala v hlave nápad, ako využiť jedny staré darované uchá... prestriekala som ich na čierno a myslím, že sa k taške veľmi hodia, krásne totiž doplňujú taký trochu "retro nádych" kabelky. Avšak "matrix" vzor hlavnej látky je moderný... i keď vlastne "Matrix" je už dnes tiež riadne retro :D

 





10 komentářů:

  1. Vypadá báječně ... dobře jsi to s uchy vymyslela ... a ta metrix látka vypadá božsky ... ta by se mi líbila .. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Barunko, je skvělá!! A neuvěříš, ale dneska jsem si tak přemýšlela, kde bych nějaká taková ucha sehnala a už jsem si je i malovala, že kdyby ne, nechám si je vyřezat z překližky podle sebe! :o))) A i o stříknutí na černo jsem uvažovala :o)) to je sranda!! :o)))

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná retro kabela!!! Podobnou kdysi mívala moje teta, s velkými kruhy a s tmavěhnědýma dřevěnýma ušiskama. Dodnes jí vidím... L.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta je mimořádně nádherná!!! A ty knofle... moje slabost :-) Moc se ti to celé povedlo!

    OdpovědětVymazat
  5. Parádny kúsoček sa ti podaril! Znova ju musím okukovať :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Barborko to je luxusní kousek! Opravdu fajnovka na léto!

    OdpovědětVymazat
  7. Barkorko ta je opravdu nádherný, krásná kombinace barviček.. pa. Katie

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...