pondělí 14. května 2012

Veterníková detská deka - top

Tak som dnes došila top detskej deky z látok od Henry Glass, kolekcie Pumpkin Pie. Využila som panel, na ktorom som obšila obrázky tak, aby to vyzeralo ako aplikácie. Menšie obrázky obšijem dodatočne v obrysoch po zošpendlení s ostatnými vrstvami. Top asi ešte o pár centimetrov zväčším našitím bordúry, na ktorú potom budem našívať lem. To aby som si lemom neubrala príliš z plochy veterníkov.




15 komentářů:

  1. moje nervy. Barborko je neuvěřitelně krásná

    OdpovědětVymazat
  2. Barborko, top je nádherný, dechberoucí! Krásně jsi to "povýšila"!

    OdpovědětVymazat
  3. Bude nádherná, teším sa na výsledok ... a fantasticky si vymyslela to prešitie panelu, zas som sa niečo naučila ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Barborko, nádherné!!! Opravdu, to prošití jednotlivých obrázků je krásné!!! A jak jsi prosím počítala ty větrníky, že ti tak krásně vyšly okolo panelu?! Jsi frajerka!!! Těším se na hotový výsledek :-) Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko, ďakujem! Musím povedať, že napriek mojím "výnimočným" matematickým schopnostiam, som sa tentokrát snažila si to vypočítať, ale aj tak mi to úplne nesadlo a musela som dodať dvojcentimetrové prúžky do rohov. No vravím si, že pri mojom "talente" sú tie 4 cm, o ktoré som sa sekla, vlastne ešte veľký úspech :))) A nakoniec to ani nevyzerá tak zle, asi to budem vydávať za zámer ;)

      Vymazat
    2. Vypadá to efektně!!! Takové řešení by mne nenapadlo. S dovolením, až se někdy pustím do takového šití... to bude asi za hoooodně dlouho, si načerpám inspiraci, jak a co zamaskovat :-) J.

      Vymazat
  5. Ďakujem vám, som rada, že si našli tieto látky obľubu i u vás, mne úplne učarovali. Top som ešte rozšírila o ten "hrdzavý" lem a myslím, že to prospelo, teraz už som naozaj spokojná a teším sa na jej dokončenie.

    OdpovědětVymazat
  6. Božínku, to je taková nádhera!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za milý komentář. Od takového Mistra to potěší dvojnásob. Všechno Tvoje šití krásné, dokonalé. Jana

    OdpovědětVymazat
  8. deka je skvostná a ty jsi hrozně šikovná !

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne sa to číta, zo srdca ďakujem!

    OdpovědětVymazat
  10. No já padám!! Wow! Ta bude úžasná!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...