neděle 20. května 2012

Sobotný výlet v Klánoviciach

Vybrali sme sa na farmárske trhy, ktoré sa k nášmu prekvapeniu nekonali, lebo ich vytlačil nejaký "Beh nádeje". Behať sa nám rozhodne nechcelo a tak sme sa zastavili na detskom ihrisku, kde si malý trochu zavystrájal (a veľká s ním :)) a potom sme sa prešli Klánovickým lesom. Bolo to nádherné, krásny voňavý les v Prahe... skoro neuveriteľné!








Zdalo sa mi, že mám s Vašíkom málo fotiek poslednou dobou, a tak sme to museli zmeniť ;)

9 komentářů:

  1. A udělali jste dobře, že jste fotili. Moc Ti to s Vašíkem sluší :-) Krásnou neděli! Pa, J.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, Vašík roste jako z vody. Moc vám to sluší. Také jsem se vypravila na trh a také jsem byla zklamaná...Chodím každou sobotu, je to nejlepší trh, co znám a jsem ráda, že tady je, mám to 5 minut od baráku. Hezký zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky! krásmně jste si to užívali...
    A asi taky budu muset podstrčit foťák manželovi, teď jsem probírala fotky a už hooodně dlouho jsem na žádé s DOmišnem nebyla :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky, správná dvojka.

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi vám ďakujem za krásne slová! Celý víkend bol veľmi vydarený, už sa teším na ďalší ;) Petin a to je škoda, že sme sa nestretli! To bývanie v Klánoviciach dosť závidím, je tam nádherne!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Barborko, tobě to TAK sluší:-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...