čtvrtek 31. května 2012

S batohom cez hory

Ušila som Vašíčkovi batôžtek. Mala som ho v hlave, od kedy mi prišli tieto úžasné látky Echino Cars. Dívala som sa na všetky batohy, ktoré nosili deti po vonku, pátrala na internete a nakoniec som si ho vymyslela takto (viz. foto). Realizácia bola značne zložitejšia než nápad samotný. Keďže je to skutočne batôžtek pidi rozmerov, jednoducho akurát pre dvojročné batoľa, bola to neskutočná piplačka. Ešte som si vymyslela množstvo vychytávok, ako napr. okrúhla kapsa na prednej časti, karabinka a priestorná (v rámci celkového rozmeru to znie neuveriteľne, ja viem) kapsa na gumu vo vnútri. Všetko sa šilo krásne, skomplikoval to až kédr, na ktorý nie som pyšná (látka sa mi na neho neobalila rovnomerne a tak nevynikol vzor látky tak, ako som si priala) a potom ma zase, ako už veľakrát v živote, sklamali moje počty :-/ Holt, matematika nikdy nebola moja silná stránka! Obvod bočného zipsového dielu som vypočítala tak "by oko" a bol o niečo menší, než by sa žiadalo, ale nakoniec som boj vyhrala a tu je výsledok...







Ale som na seba hrdá, je to prvý výtvor z vlastnej hlavy, samozrejme, s využitím všetkého, čo som sa naučila u Bellet ;)

10 komentářů:

  1. Beruško, je úžasný, těšila jsem se na něj od chvíle, kdy jsi mi napsala, že plánuješ pro Vašíka batůžek a nezklamal mě!! Je super!!

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den,

    velice mne zaujala Vaše tvorba šitých věcí.

    V současné době připravuji otevření eshopu s kreativními handmade výrobky českých a slovenských umělců, kteří rádi zaplavují svět krásnými věcmi. Jsem rád, že do této skupiny patříte i Vy!
    Dovoluji se na Vás obrátit s žádostí o případnou spolupráci.

    V případě Vašeho zájmu a pro více informací mne, prosím, kontaktujte na emailové adrese svethandmade@seznam.cz.

    Předem děkuji za Vaši odpověď :-)

    S pozdravem,

    Alexander

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veľmi pekne ďakujem, ale nemám záujem. Prajem mnoho úspechov!

      Vymazat
  3. Batůžek je naprosto perfektní!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Barborko, tak ten se ti náramně povedl!!! a Vašíkovi přeji příjemné cestování :-) Krásný víkend, J.

    OdpovědětVymazat
  5. Barborko je supráckej! Taky mám v hlavě už přes rok baťůžek pro Ellu, ale zatim jí o něm pořád jenom vyprávím ;) Vašík se fakt má!

    OdpovědětVymazat
  6. Veliká vďaka za vaše slová, mám tak radosť ešte väčšiu ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Batôžtek je úžsný, strašne milý.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...