pátek 11. května 2012

Medveď pre Vilmičku

Kamarátke sa u nás už niekedy v zime zapáčil Vašíkov červený "Džužan" (ušitý podľa návodu Bellet pre časopis Marina). Jej dcérka, len o mesiac staršia od Vašíka, bude sláviť o pár dní dva roky a tak prianie bolo jasné... "Teto Báro, ušila bys Vilmičce takovýho toho medvěda s knofliky místo kloubů?"... a teta ušila :)





                                       Tak snáď urobí radosť!

13 komentářů:

  1. Kráááááásný!!!!!!!!! Moc se mi líbí!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi hodná teta, žlutá barva mu moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Teta je totiž k nezaplacení! Nádherný méďa :-) J.

    OdpovědětVymazat
  4. Teto, Ty jsi ta nejlepčejší teta!! Ten je tááák krásný!!
    A jméno Vilma...Jednu znám, je to už paní v letech, paní profesorka, a to jméno se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten je krásny slniečkový už mi tu komentuje môj drobec Petulik ...

    OdpovědětVymazat
  6. Je krásny, určite urobí veľkú radosť! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Barborko medvěd je naprosto úžasnej! Je z minky, nebo z nějakého plyše? Vypadá tak pěkně sametově:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majdi, ďakujem za pochvalu! Je z fleecu s vytlačovanými medveďmi. Dávala som ten fleece na spodok Vašíkovej deky a toto je zo zbytkov. Je to veľmi príjemné a šije sa z toho asi tak 105x lepšie než z plyšu (Vašíkov červený je práve z plyšu a to som sa zapotila pri šití poriadne!).

      Vymazat
  8. Veľmi pekne všetkým ďakujem za milé komentáre, mám veľkú radosť, že i vám sa páči! Aj Peťulkovi poďakuj, Gabi, slniečkový fakt sedí ;) Vašík by si ho najradšej privlastnil. Musela som ho posadiť vysoko na skriňu, lebo už ho mal a objímal a bozkával :)

    OdpovědětVymazat
  9. Barborko, je nádherný!!!!
    žlutá a puntíky mu moc sluší

    OdpovědětVymazat
  10. Vašíkovi se nedivím, je totiž nádherný a krásně zkombinované látky. Umíš to fakt dokonale...

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...